Free Coin අදම සල්ලි කරගන්න පුලුවන් (CoinMarketcap)

Nebuchadnezzer

Well-known member
  • Jun 11, 2007
    9,489
    811
    113
    773H
    avatar564892_1.gif
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    upcoin.com

    මේක මොකක්ද? :confused:
    එළකිරියෙම කවුරු හරි මේ සයිට් එක ගැන Thread එකක් දාලා තිබුනා.
    එදා හවස බලද්දි ඒ Thread එක අතුරුදහන්. :baffled:

    Bittrex / Poloniex වගේ Trading කරන එකක්ද? :eek:
     
    Last edited:

    mangoboy

    Member
    Jan 16, 2017
    559
    82
    0
    mango ගහ උඩ
    Swift demand
    Based on the idea of basic income of country distribute an equal amount of money to people. Swift Demand distributes 100 swift/day to every member of the system equally. Coin will be used for purchases and consumed in the system.
    The idea is interesting, although currently the system is still small and not much to purchase, but the growth speed is quick and if it could reach to a big scale, the potential will be pretty amazing. And by the way, 100 coins for free everyday => isn’t it good?

    click here

    register account, verify and claim 100 coins distributed everyday
    meka daily 100 swifts free denawa.
    danata aluth adahasake. hariyata bitcoin athiuna wage.
    patanaran godak kal.
    kamathi une register wela balapan. thama new idea.
     

    Ruk96

    Banned
  • Aug 6, 2017
    318
    26
    28
    Swift demand
    Based on the idea of basic income of country distribute an equal amount of money to people. Swift Demand distributes 100 swift/day to every member of the system equally. Coin will be used for purchases and consumed in the system.
    The idea is interesting, although currently the system is still small and not much to purchase, but the growth speed is quick and if it could reach to a big scale, the potential will be pretty amazing. And by the way, 100 coins for free everyday => isn’t it good?

    click here

    register account, verify and claim 100 coins distributed everyday
    meka daily 100 swifts free denawa.
    danata aluth adahasake. hariyata bitcoin athiuna wage.
    patanaran godak kal.
    kamathi une register wela balapan. thama new idea.


    supiri bn
     

    Ruk96

    Banned
  • Aug 6, 2017
    318
    26
    28
    upcoin.com

    මේක මොකක්ද? :confused:
    එළකිරියෙම කවුරු හරි මේ සයිට් එක ගැන Thread එකක් දාලා තිබුනා.
    එදා හවස බලද්දි ඒ Thread එක අතුරුදහන්. :baffled:

    Bittrex / Poloniex වගේ Trading කරන එකක්ද? :eek:

    ow bn trading site ekak neda
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    ow bn trading site ekak neda

    :yes:

    ඒ දවස්වල $500 Free දුන්නා (Withdraw කරන්න බෑ, Trading Fees වලට)
    ඒ නිසා Scam වෙන්න පුළුවන් කියලා ගොඩක් තැන්වල තිබුනා. :)
     

    Sinha96

    Junior member
  • Jan 23, 2018
    92
    13
    18
    :yes:

    ඒ දවස්වල $500 Free දුන්නා (Withdraw කරන්න බෑ, Trading Fees වලට)
    ඒ නිසා Scam වෙන්න පුළුවන් කියලා ගොඩක් තැන්වල තිබුනා. :)

    ammata ehemada kauda bn free $500k denne :rolleyes: