Frimi වලින් අයින් වෙන්න කාලෙ හරි වගේ.

The Hacker

Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    සිරාවට බන් , මාත් මේ බලන්නේ මාරු වෙන්න .. හොදම එක කියපන්කො
     

    KMAInteract

    Well-known member
  • May 7, 2010
    323
    600
    93
    මුලින් fund transfer වලට සල්ලි කපුවා.
    ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
    දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.

    මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?
    Guys anna dn top-up amount eka kalin wage normal karala 😂😂. 2500/5000/10000/25000 nethuwa.
     

    KMAInteract

    Well-known member
  • May 7, 2010
    323
    600
    93
    Dan free ATM Withdrawal 2 ain karalada bn?
    Ow, anthimata thibbeth 1month walata 2withdraw free. Passe ekath nethi unada koheda, kattiya dala thibba. E dawaswalama other bank withdraw eken ain wela hitiye.

    frimi walata wena bank wala cash deposite machine walin salli danna puluwanda?
    Kelinma danna be danna widihata. Anith bank wala account ekakin, money tranfer karaganna wenne (deposit machine ekenuth puluwanda koheda).
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    මුලින් fund transfer වලට සල්ලි කපුවා.
    ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
    දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.

    මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?
    Gene කියල එකක් තියේ නේ Dialog ලගෙ
     
    • Like
    Reactions: KMAInteract

    NipuniSasini

    Active member
  • Jan 2, 2022
    178
    111
    43
    Colombo
    මුලින් fund transfer වලට සල්ලි කපුවා.
    ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
    දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.

    මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?
    Sampath WePay
    People's Pay
     

    NipuniSasini

    Active member
  • Jan 2, 2022
    178
    111
    43
    Colombo
    මේ දෙකේම මචන් other bank card දාලා නොමිලේ වෝල්ට් එක ටෝඅප් කරන්න පුලුවන්ද
    Card විතරක් නෙමෙයි account වලිනුත් පුළුවන්. App එකෙන් virtual debit card එකකුත් හම්බවෙනවා.