උඹ හම්බුනු එක හොදයි පුතා.මම පී ඇම් එකක් දාන්නම්
උඹ හම්බුනු එක හොදයි පුතා.මම පී ඇම් එකක් දාන්නම්
මිහිහා ලඟදි සෝක ගීත ගයනා කරල ගිහින් තිබුනා.උන් නම් තාත්තලනේ අයියේ
.අපි තවම සුට්ටන් බට්ටිත්තෝ
![]()


අනිවා කොම් එක තමයිඒ වුනාට බං..තොට එළකිරි එක තියා කොම් එක ඕන කරන්නවත් දෙන එකක් නැහැ බං.. ඔයාට ලොකු කොම්පියුටරේද මාවද කියලත් අහයි අර කාගෙන්ද ඇහුවා වගේ..![]()



දවස 5 කළුවර උනාට නම ගින්නක් නෑ. වැටෙනවා නම් වැටියන් ගොඩබිමට හොද හිතින්


paw..
laga paatha gewal wala gaanu naana hati balanna, photo gahanna, video karanna genapu item ekakMokadda me? Home made missile launcher ekak da?![]()
laga paatha gewal wala gaanu naana hati balanna, photo gahanna, video karanna genapu item ekak

ලොකෙ වදින්නෙ නැලු මචන්.. හැබයි වදුනොත්, පිස්සු හැදෙයි.. මූදට වැටුනොත් 800m සුනාමියක් එනවලු.. ගොඩබිමට වැටුනොත් දවස් 3-4ක් කලුවර වෙනවලු, දූවිලි නිසා. ඔන්න ඔහොමයි දැන් නිවුස් වලට කිව්වෙ.. කොහොමත් ඔක වැටෙන්නෙ නැලු..

cool ebay gadgets II thread eke dala thibba link ekaSirawata? ko ko link eka diyan matath. Idamak kadamak ugas karala hari ganna watina baduwak![]()
PS - Oke kohatada aha thiyanne?![]()

හරි හරි,දැං පේනව එකට දෙකක්ම.මම හිතුවට වඩා ලොකුයිනෙදෙකට නැමිලා බලපන්![]()

හරි හරි,දැං පේනව එකට දෙකක්ම.මම හිතුවට වඩා ලොකුයිනෙ![]()
