Germany වල Msc එකක් කරපු කෙනෙක් ඉන්නවද ?

mr dodo

Well-known member
  • Jun 22, 2015
    1,793
    953
    113
    ananthayata yana para dige
    මට geotechnical/material engineering වලින් Msc එකක් කරල එහේම ජොබ් එකක් ගන්න බලන්න ඕනි .දැනට germany තමා ලිස්ට් එකේ උඩින්ම ඉන්නේ.එහේ ඉගෙන ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවද
     

    KandyMalli

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    4,416
    4,044
    113
    ElaKiri
     

    KingJulian

    Well-known member
  • Nov 21, 2013
    762
    966
    93
    මට geotechnical/material engineering වලින් Msc එකක් කරල එහේම ජොබ් එකක් ගන්න බලන්න ඕනි .දැනට germany තමා ලිස්ට් එකේ උඩින්ම ඉන්නේ.එහේ ඉගෙන ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවද
    Msc ekada oya field eken karanna one?
     
    • Like
    Reactions: mr dodo

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    It depends on the job description neda?. Man dakala tiyanawa C1 illala tiyanawa godak ewage.
    එහෙමද මං ලඟදි දැක්කා එහෙ ටෙක් කෝස් වගයකට entry requarments දාලා තියනවා ඒකේ තියෙන්නේ b1 එකයි block account එකයි
     
    • Like
    Reactions: mr dodo