මට geotechnical/material engineering වලින් Msc එකක් කරල එහේම ජොබ් එකක් ගන්න බලන්න ඕනි .දැනට germany තමා ලිස්ට් එකේ උඩින්ම ඉන්නේ.එහේ ඉගෙන ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවද
Msc ekada oya field eken karanna one?මට geotechnical/material engineering වලින් Msc එකක් කරල එහේම ජොබ් එකක් ගන්න බලන්න ඕනි .දැනට germany තමා ලිස්ට් එකේ උඩින්ම ඉන්නේ.එහේ ඉගෙන ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවද
true...IT field ekata arenna Europe enawa nam language eka igena ganna lasthi wela waren
Sciences nam tikak shape man hithanne. Anithwa nam tikak amarui.true...
language ඉගෙන ගත්තත් ටිකක් අමාරුයි.
It depends on the job description neda?. Man dakala tiyanawa C1 illala tiyanawa godak ewage.B1 ඕන නේද![]()
එහෙමද මං ලඟදි දැක්කා එහෙ ටෙක් කෝස් වගයකට entry requarments දාලා තියනවා ඒකේ තියෙන්නේ b1 එකයි block account එකයිIt depends on the job description neda?. Man dakala tiyanawa C1 illala tiyanawa godak ewage.
You dont have to pay for the course. (Mostly) E unata ara pahasukam gastgu wage ewa tiyanawa. Aneka block acc hadala yanna oni euro 10,500k da koheda danna one 1 year walata mataka widiyata.Salli onida godak german yanawanam education free kiyanawa neda
Thnk youYou dont have to pay for the course. (Mostly) E unata ara pahasukam gastgu wage ewa tiyanawa. Aneka block acc hadala yanna oni euro 10,500k da koheda danna one 1 year walata mataka widiyata.
ow bro.Bsc thiyeMsc ekada oya field eken karanna one?