Germany වල Msc එකක් කරපු කෙනෙක් ඉන්නවද ?

KingJulian

Well-known member
  • Nov 21, 2013
    762
    966
    93
    ow bro.Bsc thiye
    හොඳට හිතලා කරපන්. ඔෆිස් එකක, ෆීල්ඩ් එකේ වැඩ කරන්න පුළුවන් වෙන විදියට German ඉගෙන ගන්න ඕනේ, එහෙම german තිබුනත් ජොබ් එකක් පුදන්නේ නෑනේ.
    අනිත් සීන් එක තමා MSc කරත්, professional job එකකට යන්න experience ඕනේ.
    ඔය වගේ MSc කරපු ගොඩක් අය ආපහු තමන්ගේ රටවල් වලට යනවා මම දැකලා තියෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: mr dodo

    sk_ralahami

    Well-known member
  • Mar 28, 2018
    3,312
    5,416
    113
    colombo
    මට geotechnical/material engineering වලින් Msc එකක් කරල එහේම ජොබ් එකක් ගන්න බලන්න ඕනි .දැනට germany තමා ලිස්ට් එකේ උඩින්ම ඉන්නේ.එහේ ඉගෙන ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවද
    Uba civil karapu ekekda? Try karapan it related msc ekakata mahansi unoth set wei.
     
    • Like
    Reactions: mr dodo

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,378
    12,658
    113
    Piliyandala
    යුරෝපේ භාෂාව නැතිව කිසිම ජොබ් එකක් ගන්න බැහැ අයි ටී නම් අවුලක් නෑ. මම දැක්ක ඒ රටේ භාෂාව අනිවාර්යෙන්ම ඉල්ලනවා වෙනත් ජොබ් වලට යද්දී

    භාෂාවක් ජොබ් එකක් කරන තැනකට එන්න තරමේ කතා කරන්න අඩුම ගානේ අවුරුද්දක් වගේ යයි. තමන්ගේ කැපවීම මත
     

    mr dodo

    Well-known member
  • Jun 22, 2015
    1,793
    953
    113
    ananthayata yana para dige
    හොඳට හිතලා කරපන්. ඔෆිස් එකක, ෆීල්ඩ් එකේ වැඩ කරන්න පුළුවන් වෙන විදියට German ඉගෙන ගන්න ඕනේ, එහෙම german තිබුනත් ජොබ් එකක් පුදන්නේ නෑනේ.
    අනිත් සීන් එක තමා MSc කරත්, professional job එකකට යන්න experience ඕනේ.
    ඔය වගේ MSc කරපු ගොඩක් අය ආපහු තමන්ගේ රටවල් වලට යනවා මම දැකලා තියෙනවා.
    Thanks bro.

    Uba civil karapu ekekda? Try karapan it related msc ekakata mahansi unoth set wei.
    it paththata yanna bariwei bro.civil wenama subject ekakne neh
    ------ Post added on Dec 14, 2021 at 12:56 PM