Gig එකක් මැද්දෙදි හිර උනොත් මොකද කරන්නෙ❓❓👨‍💻

cheyrav

Well-known member
  • Dec 10, 2022
    1,161
    1,311
    113
    ගම්පහ
    Freelancing පටන් ගන්න කියල බැලුවෙ. (web dev) මීට කලින් පොඩි පොඩි personal projects විතරයි කරල තියෙන්නෙ. Gig එකක් අරන් කරන් යන අතරතුර හිර වෙන තැනක් ආවොත් මොකද කරන්නෙ? personal projects කරද්දි නන් එහෙම උනාම stack overflow, github, chatgpt බලල කරගන්නව. ඒත් ටිකක් වෙලාව යනව.
     
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    Freelancing පටන් ගන්න කියල බැලුවෙ. (web dev) මීට කලින් පොඩි පොඩි personal projects විතරයි කරල තියෙන්නෙ. Gig එකක් අරන් කරන් යන අතරතුර හිර වෙන තැනක් ආවොත් මොකද කරන්නෙ? personal projects කරද්දි නන් එහෙම උනාම stack overflow, github, chatgpt බලල කරගන්නව. ඒත් ටිකක් වෙලාව යනව.
    ubata eka karanna puluwan widiyata welawa ganin delivery time eka danna oyata iwara karanna puluwan dawas ganata ekak wadiyen niwaduwa karapan delivery karanna