Hair Cut කරද්දී HIV ඒඩ්ස් බෝ විය හැකියි
කොණ්ඩය කපන යන්ත්රයෙන් බෝවෙන්න බැරිද ?
කොණ්ඩය කපනකොට line කපනකොට තලයක් (Blade) මාරුකරනවා නමුත් මැෂින් එකෙන් කපද්දී එහෙම නැ, මගේ ළමයාගේ කොන්ඩේ කපද්දී දවසක් බෙල්ල තුවාල වුනා
කොන්ඩේ කපලා නනකොට දැවිල්ල හැදෙනවා නේද, ඒ කියන්නේ හම තුවාල වෙනවා නේද එතකොට HIV තියන කෙනෙකුගේ කපලා තිබුනොත් ඒ හරහා තව කෙනෙකුට බෝ විය හැකි නේද ? HIV රෝගීන් වැඩි වීමට මෙය හේතුවක් වෙන්න බැරිද මේකට විසදුමක් නෙද්ද
[/URL][/IMG]
කොණ්ඩය කපන යන්ත්රයෙන් බෝවෙන්න බැරිද ?
කොණ්ඩය කපනකොට line කපනකොට තලයක් (Blade) මාරුකරනවා නමුත් මැෂින් එකෙන් කපද්දී එහෙම නැ, මගේ ළමයාගේ කොන්ඩේ කපද්දී දවසක් බෙල්ල තුවාල වුනා
කොන්ඩේ කපලා නනකොට දැවිල්ල හැදෙනවා නේද, ඒ කියන්නේ හම තුවාල වෙනවා නේද එතකොට HIV තියන කෙනෙකුගේ කපලා තිබුනොත් ඒ හරහා තව කෙනෙකුට බෝ විය හැකි නේද ? HIV රෝගීන් වැඩි වීමට මෙය හේතුවක් වෙන්න බැරිද මේකට විසදුමක් නෙද්ද



දෙපැත්ත වෙනස් විදිහකට එයිද දන්නෑ
