Halo CE වගේ මල්ටිප්ලේයර් ගේම්

LKS007

Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    Halo CE වගේ මල්ටිප්ලේයර් ගේම්

    මන් මචන්ස්ලා කලින් ගැහුවේ එම්,ටී,ඒ දැන් එක ගහන්න බෑ වින්ඩොස් 8.1 වලට ඒක වැඩ නෑ,,දැන් හේලෝ පාරක් ගහන් ඉන්න්ව නිකන් ඉන්න වෙලාවට,,වෙන මේ වගේ ගේම්ස් තියෙන්න මොනවද බන්ස්ලා?
    කව්න්ටර් ස්ට්‍රය්ක්ට් ට්‍රය් කරා,ඩොටා,ඒ වගේ උඩින් බලන් ගහන ඒවා නැතුව,හේලෝ වගෙ ගේම්ස් නැද්ද බන්
    තියෙන්ම් දියල්ලකෝ,ලැබ් එකේ උනත් කිසි ගින්නක් නැතුව ගහන්නත් පුලුවන් නේ


    intel 3000 vga 1gb,COD eka wage hira wenawaa
    lape gahanna games hoyanne

    :dull::dull::dull::dull::dull::dull::dull:
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    cod ba ban
    ei beri yako 1week gahapan bae bae kiya kiya den menna mata atha eraganna briwa inne ban :yes: mulma tike mata hoyaganna bae mokatada man thiyanna one kiyala ban ape ewunta godak thiyanne :lol: dennam mata EK serever ekata enna bae SL ip vitharak karala:oo: e wunata game ranger dagena maranawa hitu kiyala :D eketh bageta bagayak lankawe ewun ban ;) dagan dagan :yes::love::love::love::love:
     

    Harshat92

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    16,712
    830
    113
    Kurunegala-West
    api set ekak gahanawa meka, kamathi un innawa nam warella


    1508534_246914535475061_792128163_n.jpg