Hanna ෆිල්ම් එකෙන් ලංකාවට අපහාසයක්,

smsanjaya

Well-known member
  • Jul 7, 2010
    7,477
    398
    83
    දන්නේ නැ කියන්න.. මට නම් ලොකු වැරැද්දක් පෙන්නේ නැ බන් :oo:
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    ane manda....
    english danne na kiyana eka echchara loku seen ekak newe...
    oya mahaloku europe ratawal wala unuth english katha karaganna hariyata danne na :rofl:
     

    migaramk

    Well-known member
  • Jul 4, 2007
    22,458
    3,276
    113
    https://www.facebook.com/Migaramk.Exclusive
    මෙන්න රෙප් එකක්.........

    Hanna ෆිල්ම් එකෙන්... 06-07-2011 01:26 PM pla hora deshapremiyo yanna

    රට වෙනුවෙන් කොන්දේසි විරහිතයි කියන එකට -රෙප් දෙන්න පුළුවන් සැබෑ දේශප්‍රෙමියා ගේ හැඩ රුව අදුන ගන්න පුළුවන්.........ඌරො කවද්ද පීට්සා කෑවේ......???????:lol::lol:
    :lol:
     

    warm182

    Member
    Feb 27, 2008
    1,714
    28
    0
    f*ck doz di**heads .... bldy losers americans.....unta balapanko bin ge set eka p**e arinakota......wal ballo.......
     

    jkdtharindu

    Member
    Jan 8, 2010
    1,847
    235
    0
    E:\SL\WP\KLT\MG
    oya wage ma thawa seen 1k mata ahamben hambunaa... meeka thiyenne nicki minaj ge rap 1ka.. menna balanna.. munta ballo daala **kawanna oona..

    52891_1693370981921_1467196660_31769665_3549217_o.jpg



    menna thiyenawa youtube lyrics,,....




    :growl:
     
    Last edited:

    chamikawp

    Well-known member
  • May 14, 2008
    4,986
    3,844
    113
    Galle
    විජාතික බලවේග දේශදෝහී කොටි හිතවාදි අධිරාජ්‍යවාදි
    කුමණ්ත්‍රන!
    7.gif

    මිගාර අයියා ඕවට අහුවෙන්න එපා!:P
     

    eghty

    Well-known member
  • Nov 17, 2009
    3,628
    700
    113
    34
    oya wage ma thawa seen 1k mata ahamben hambunaa... meeka thiyenne nicki minaj ge rap 1ka.. menna balanna.. munta ballo daala **kawanna oona..

    52891_1693370981921_1467196660_31769665_3549217_o.jpg



    menna thiyenawa youtube lyrics,,....




    :growl:

    :rolleyes: Bro , In that rap verse , she is mentioning " MIA " .
    MIA would be her new friend. When it comes to Hiphop sometimes " Bad bitch " means nothing against someone , but a fellowship . :)
     
    • Like
    Reactions: jkdtharindu

    jkdtharindu

    Member
    Jan 8, 2010
    1,847
    235
    0
    E:\SL\WP\KLT\MG
    :rolleyes: Bro , In that rap verse , she is mentioning " MIA " .
    MIA would be her new friend. When it comes to Hiphop sometimes " Bad bitch " means nothing against someone , but a fellowship . :)

    hmm... I agree with u...

    යාලු.. මට පේන්නෙ ඔයා හිප් හොප් කාලා වතුරත් බීපු කෙනෙක් වගේ.. ;)

    කොහොමද මේකේ කියන්නෙ MIA ගැන කියල දැනගත්තෙ???
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    :rolleyes: Bro , In that rap verse , she is mentioning " MIA " .
    MIA would be her new friend. When it comes to Hiphop sometimes " Bad bitch " means nothing against someone , but a fellowship . :)
    Call Mia a bad bitch would be, literally, stating the truth. :P
     

    eghty

    Well-known member
  • Nov 17, 2009
    3,628
    700
    113
    34
    hmm... I agree with u...

    යාලු.. මට පේන්නෙ ඔයා හිප් හොප් කාලා වතුරත් බීපු කෙනෙක් වගේ.. ;)

    කොහොමද මේකේ කියන්නෙ MIA ගැන කියල දැනගත්තෙ???

    :P Yep ur guess is damn ryt
    මේ song එකේ theme එක හින්දා එහෙම මුලදිම හිතුනා :yes: .
    එක පාරක් ඕක ගැන තැනක දාලත් තිබුණා. :oo:
    ගොඩක් අය මුලදි හිතුවේ MIA එක්ක තරහක් කියලා. even me :no:
    ඒත් එහෙම එකකට නෙමේ . it's all bout their friendship