1) car eka wate agilen thattu karala balanna...bol sound ekak enawanan e happila hadapu places.
2)car eka drive karala balanna,podi walaka ehema dala shocks balanna,wangu kapala CV joint ehema balanna.Car dashboard light check karanna.error codes ehema blink wenawada kiyala start karankota.
3)Car eka yata balanna under damage wela tiyewada kiyala...
4)Bonet ekai diki ekai arala condition eka balanna....
Kohomath 2nd hand car ekak gannakota tawa 1-2 lax athe tiyan inna repairs walata...

Bump! kawru hari support ekak dei...
