EK eke Hanwalle inna ekkenek mata kiyanawada Mokakda use karana interNet
Connection eka mokakda kiyala..mata ganna..Habayi unlimited ekak wenna oni...
Dialog = Hspad
Dialog = Wimax
SLT = ADSL --- Mekata nam Loops na kiwwa..
Airtel = Hspad
Lankabell = Wimax
Meka balala Mata Help 1 denna....hanwalle inna kenek...
Connection eka mokakda kiyala..mata ganna..Habayi unlimited ekak wenna oni...
Dialog = Hspad
Dialog = Wimax
SLT = ADSL --- Mekata nam Loops na kiwwa..
Airtel = Hspad
Lankabell = Wimax
Meka balala Mata Help 1 denna....hanwalle inna kenek...

....mage yaluwa enne Nuwara...kiyapu widiyata nan link eka hodailu 