Help Help ! ! ! Please....

sanjeewa11

Active member
  • Dec 9, 2007
    829
    32
    28
    39
    Homagama.
    EK eke Hanwalle inna ekkenek mata kiyanawada Mokakda use karana interNet
    Connection eka mokakda kiyala..mata ganna..Habayi unlimited ekak wenna oni...

    Dialog = Hspad

    Dialog = Wimax

    SLT = ADSL --- Mekata nam Loops na kiwwa..

    Airtel = Hspad

    Lankabell = Wimax



    Meka balala Mata Help 1 denna....hanwalle inna kenek...
     

    sanjeewa11

    Active member
  • Dec 9, 2007
    829
    32
    28
    39
    Homagama.
    methsri said:
    mama use karanne
    SLT = ADSL

    habai Dialog eka ela kiri lu

    Macho uba inne hanwalle da?

    ube friend kenekda dialog use karanne...ugen ahala kiyapanko macho visthara..

    Dialog Hspad da nathnam Wimax da kiyala...
     

    Lomax

    Well-known member
  • Jan 6, 2009
    3,706
    44
    48
    sanjeewa11 said:
    Mama dan inne Homagama ..eath api thawa tika dawasakin hanawallata yanawa macho...

    mama Godagama! Dialog wimax hari Airtel hari ganin Dialog HDPA nam ganna epa :no::no:
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    sanjeewa11 said:
    Macho uba inne hanwalle da?

    ube friend kenekda dialog use karanne...ugen ahala kiyapanko macho visthara..

    Dialog Hspad da nathnam Wimax da kiyala...

    mage yaluwek thmai machan ....mokadda kiyala hariyatama danne na ...ara campus welata dunne aduwata ...eka thami thiyenne :) ....mage yaluwa enne Nuwara...kiyapu widiyata nan link eka hodailu :)

    habai mata nan ADSL tharan wea ekakwath reliable na :)
     

    sanjeewa11

    Active member
  • Dec 9, 2007
    829
    32
    28
    39
    Homagama.
    methsri said:
    mage yaluwek thmai machan ....mokadda kiyala hariyatama danne na ...ara campus welata dunne aduwata ...eka thami thiyenne :) ....mage yaluwa enne Nuwara...kiyapu widiyata nan link eka hodailu :)

    habai mata nan ADSL tharan wea ekakwath reliable na :)


    mama ahanne macho ube friend dan inne hanwalle da kiyala..uba wadi visatharayak danne nathnam mata ube friend ge hand 4ne number 1 PM karapanko macho..loku help 1 ...mama friend gen aha gannam..:confused::confused:
     

    methsri

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    3,882
    240
    63
    40
    In ThE R3AL W0RLD
    meka wi max nemei....3G connection ekak
    monthly 1950/= gewanda oni
    palaweniyata dongle ekatath ekka 5490/=
    1st month ekata 3200 ganaka bilak enawa
    ita passe monthly 1900 ganak gewanda oni
    5GB yanakan direct line ekak denawa downloadings walata
    ita passe shared line ekakata watenawa
    unlimited package ekak
     

    sanjeewa11

    Active member
  • Dec 9, 2007
    829
    32
    28
    39
    Homagama.
    methsri said:
    meka wi max nemei....3G connection ekak
    monthly 1950/= gewanda oni
    palaweniyata dongle ekatath ekka 5490/=
    1st month ekata 3200 ganaka bilak enawa
    ita passe monthly 1900 ganak gewanda oni
    5GB yanakan direct line ekak denawa downloadings walata
    ita passe shared line ekakata watenawa
    unlimited package ekak

    Mata danaganna oni macho hanwalla Tower 1 signal thiyenawada kiyala macho..