machanla methana acting field eke inna kattiyath athine eyalagen mata danaganna ona me acting field eke "na gannawa" "saban ganawa" kiyanne mokatada? eken adahas wenne mokadda kiyala danna kenek kiyannako urgent help 


joke neme ban sira ahanne mehema naganillak neme campus eke use karanawa wage actiing field eke wachanayaklu oka meke theruma danna kawruth nadda?

mata me podi case ekakata meka danaganna ona. nagannawa kiyala un kiyanne wena seen ekak gana ban meka gana danna kisima kenek na wage 