Dear Valued Customer, a planned system upgrade will take place on 05 Sep 2026. Digital Banking, SOLO and TXB (Transaction Banking) services may be intermittently unavailable from 6.00 a.m. to 10.00 a.m. We regret any inconvenience caused.
ඒකනෙ බංකෙලවෙලා කියල professional විදියට කියන්නෙ මෙහෙමයි බන්.
planned system upgrade දාන්නෙ මහ රෑ.දවල්ට දාන්නෙ නෑ.
කෙලවෙලා කියල professional විදියට කියන්නෙ මෙහෙමයි බන්.
planned system upgrade දාන්නෙ මහ රෑ.දවල්ට දාන්නෙ නෑ.
ලෝකේ ඕන රටක digital banking app ඵකක maintenance කරන දවස් තියෙනවා...
![]()
Oya message eka habayi eeye daala thibbe. E welawe avulak thibbe naneකෙලවෙලා කියල professional විදියට කියන්නෙ මෙහෙමයි බන්.
planned system upgrade දාන්නෙ මහ රෑ.දවල්ට දාන්නෙ නෑ.
සැරින් සැරෙ ඩවුන් වෙයි කියලා තිබ්බෙ9.45 වෙද්දි හරි ගිය සිංහලු