ob_server

Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,527
    8,071
    113
    Dear Valued Customer, a planned system upgrade will take place on 05 Sep 2026. Digital Banking, SOLO and TXB (Transaction Banking) services may be intermittently unavailable from 6.00 a.m. to 10.00 a.m. We regret any inconvenience caused.
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,182
    54,932
    113
    Colombo
    Dear Valued Customer, a planned system upgrade will take place on 05 Sep 2026. Digital Banking, SOLO and TXB (Transaction Banking) services may be intermittently unavailable from 6.00 a.m. to 10.00 a.m. We regret any inconvenience caused.

    කෙලවෙලා කියල professional විදියට කියන්නෙ මෙහෙමයි බන්.

    planned system upgrade දාන්නෙ මහ රෑ.දවල්ට දාන්නෙ නෑ.
     
    • Sad
    Reactions: Tricle_Buwa

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,006
    18,916
    113
    කෙලවෙලා කියල professional විදියට කියන්නෙ මෙහෙමයි බන්.

    planned system upgrade දාන්නෙ මහ රෑ.දවල්ට දාන්නෙ නෑ.
    ඒකනෙ බං
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,464
    47,532
    113
    කෙලවෙලා කියල professional විදියට කියන්නෙ මෙහෙමයි බන්.

    planned system upgrade දාන්නෙ මහ රෑ.දවල්ට දාන්නෙ නෑ.

    ලෝකේ ඕන රටක digital banking app ඵකක maintenance කරන දවස් තියෙනවා...

    Screenshot-2020-08-27-at-11.07.07.png
     
    • Like
    Reactions: Tricle_Buwa

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,006
    18,916
    113
    රෑ 8ට මැසේජ් එක ඇවිල්ල තියෙන්න්. දැක්කෙ නෑනෙ
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,182
    54,932
    113
    Colombo
    ලෝකේ ඕන රටක digital banking app ඵකක maintenance කරන දවස් තියෙනවා...

    Screenshot-2020-08-27-at-11.07.07.png

    දවල් කස්ටමර්ස් ල යූස් කරන වෙලාවට මේන්ටෙන් දානවද බන් ?