ane plz photoshop danna kenek mata help karanna plzzzzzzz
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
mata one denaganna kohomada photoshop waladi pics 2kak kapala eka pic ekak hadanne kiyalaaa
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
udau karannako plzzzzzzzzzzzzzzzzzz

plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
mata one denaganna kohomada photoshop waladi pics 2kak kapala eka pic ekak hadanne kiyalaaa
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
udau karannako plzzzzzzzzzzzzzzzzzz
