sachisilva

Member
Aug 9, 2008
3,097
1
0
ane plz photoshop danna kenek mata help karanna plzzzzzzz
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

mata one denaganna kohomada photoshop waladi pics 2kak kapala eka pic ekak hadanne kiyalaaa
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
udau karannako plzzzzzzzzzzzzzzzzzz

:nerd: :nerd: :nerd: