අද උදේ ඉදන් පට්ටම slow නේ. මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ. සිම් එක ඩිස්කනෙක්ට් වෙලා ආයේ කනෙක්ට් වෙනවා උදේ උදන්. කනෙක්ට් වුනාට පස්සේ දැන් පට්ටම slow. උබලගෙත් මෙහෙමද උදේ ඉදන්
බොරු!!! ටික දවසයි.... 2005 , 2006 ඉදන් යුස් කරන මට වත් නෑ ඔච්චර ලොකු ඔෆ්ෆර් එන්නේ app එකෙන්... එක නිසා ඔව්ව තාවකලින ප්රොමෝෂන්.... මට විනාඩි 2000 එනවා, දවස් 10 ට රු 59 or ඒ වගේ ගානක් දැන් මතක නෑ.... ඔව්ව මම ගන්නෙත් නෑ බන්... කාට කතා කරන්නද ඔච්චර....danna ekek kiyapalako Hutch eke promotion ekak tiywnawa Anynet calls monthly Rs91 , Rs 41 wage. meka lifetime labena ekakda
Mth hithuwe mage withari kiyalමම හිතුවේ මගේ විතරයි කියලා.. මම උදේ 10 ට වගේ කොනෙක්ට් වෙන්න හැදුවා බැරි උනා... දිගටම එහෙමයි.... ඔන්න දැන් විනාඩි 15 විතර කලින් තමයි හරි ගියේ... මම හිතුවේ පැකේජ් එක ඉවර වෙලාද කියලා....
උන්ගේ හොට් ලයින් එක දැන් මොකක් ද බන්.... එකත් වෙනස් වෙලා ද ? කලින් 123 නේ.. මම එකටත් ට්රයි කරා ... එත් බැරි උනා උන්ට කෝල් ගහන්නත්... ලයින් බිසී කියලා ඔටෝ කට්...
මගෙත් ඩිස්කනෙක්ට් වෙන එක දැන් හරි ගියා. ඒවුනාට පට්ටම slow බන් දැන්. 1788 මන් ගන්නේමම හිතුවේ මගේ විතරයි කියලා.. මම උදේ 10 ට වගේ කොනෙක්ට් වෙන්න හැදුවා බැරි උනා... දිගටම එහෙමයි.... ඔන්න දැන් විනාඩි 15 විතර කලින් තමයි හරි ගියේ... මම හිතුවේ පැකේජ් එක ඉවර වෙලාද කියලා....
උන්ගේ හොට් ලයින් එක දැන් මොකක් ද බන්.... එකත් වෙනස් වෙලා ද ? කලින් 123 නේ.. මම එකටත් ට්රයි කරා ... එත් බැරි උනා උන්ට කෝල් ගහන්නත්... ලයින් බිසී කියලා ඔටෝ කට්...
Slow නැද්ද බන් දැන්Mth hithuwe mage withari kiyaldn hari
![]()
ඊයේ පෙරේදා දවස් දෙකේම වට්සැප් කෝල් දිගින් දිගටම කනෙක්ෂන් ලොස්ට් වෙනවා, ආයේ කනෙක්ට් වෙනවා. මම හිතුවේ මගේ ෆෝන් එකේ අවුලක් කියල. අන්තිමේ වයිෆයි දැම්මම හරි ගියා.


අද උදේ බන් මටනම් අවුල ආවේඊයේ පෙරේදා දවස් දෙකේම වට්සැප් කෝල් දිගින් දිගටම කනෙක්ෂන් ලොස්ට් වෙනවා, ආයේ කනෙක්ට් වෙනවා. මම හිතුවේ මගේ ෆෝන් එකේ අවුලක් කියල. අන්තිමේ වයිෆයි දැම්මම හරි ගියා.
giye nane eda wassane.නාන්න ගියාද අවිස්සාවේල්ලේ....![]()