Hutch sim එක router එකට දැම්මට පස්සේ speed එක...

fairleen

Well-known member
  • Aug 6, 2012
    1,190
    375
    83
    B310 927 band lock karanna puluwanda machan?

    View attachment 199601

    මාත් 100gb එක පාවිච්චි කරන්නේ , ගෙදර යි ඔෆිස් එකෙයි

    රවුටර් දෙක Huawei b311 සහ b310 927

    මගෙත් මුලින් 5-10 අතරේ ආවේ, තමන්ගේ area එකට ගැලපෙන band එක බලලා ස්පීඩ් වැඩි බෑන්ඩ් එක ලොක් කරගන්න

    Band 1,3,8

    ඔය ස්පීඩ් වැඩිම මම ඉන්න පැත්තට ආවේ බෑන්ඩ් 1
    B310 927 band lock karanna puluwanda machan
    ------ Post added on Mar 11, 2023 at 5:33 AM