dennek set wela life time ganin!
ekekta 6900k wage yanne. IDM mama mulima use kale 2002. exe eka floppy eke dan cafe yanawa.
thama compay eka thiyenawa.
oka nathi wenne naha
WinRAR wage thamai!
thota 7000ta awurudu 20k witahra use karathaki. awuruddakata rs.350i. - Ice cream ekaka gana.. yako aalankawe saleya 500kui 600ilu...
nedakin thopi wage higana pakku!
------ Post added on Sep 3, 2026 at 12:15 PM