IDM උදව්වක් ඕනි...

nppcheguevara

Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,837
    9,083
    113
    ulan bator
    dennek set wela life time ganin!

    ekekta 6900k wage yanne. IDM mama mulima use kale 2002. exe eka floppy eke dan cafe yanawa.
    thama compay eka thiyenawa.
    oka nathi wenne naha
    WinRAR wage thamai!
    thota 7000ta awurudu 20k witahra use karathaki. awuruddakata rs.350i. - Ice cream ekaka gana.. yako aalankawe saleya 500kui 600ilu...

    nedakin thopi wage higana pakku!
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 12:15 PM