giyapu kalayak mathaka na.මම ආසම කොට්ටාව වීරසිරි එකෙ අල බොන්ඩා
Issara Indian summer eke tibuna vibe 1 dan naha ne, place eka maru kalata passe.
කලින් ඕක කොහෙද බන් තිබුනෙ, ඔතනට ගේන්න කලින් මම ඕකට ගිහින් නැහැIssara Indian summer eke tibuna vibe 1 dan naha ne, place eka maru kalata passe.
Kama rasat adui wage.
Issara Indian lady kenek hama welawema Adu padu hoya hoya karapu nisa quality godak hodata maintain wuna.
Butter Naan, cheese Naan, garlic Naan, wage ekka butter chicken, chicken Tikka masala, wage hodai.
Naan wenuwata puuri wuna hodai
Piliyandala sri sai bawan ekada?ලබන සෙනසුරාදා කොට්ටාව හරහා පිළියන්දල ට යනවා.. පිළියන්දල indian restuarant එකක් දැක්කා.. මේ කෑම ටික try කරලා බලන්න ඕනෙ..
Tfs all![]()
ඒකේ ඇති පකක් නැහැලබන සෙනසුරාදා කොට්ටාව හරහා පිළියන්දල ට යනවා.. පිළියන්දල indian restuarant එකක් දැක්කා.. මේ කෑම ටික try කරලා බලන්න ඕනෙ..
Tfs all![]()
Oka wedak nehe. Un Indian kema dannewath nehe. South Indian ewa tiyennePiliyandala sri sai bawan ekada?
bondage asatheee oyaමම ආසම කොට්ටාව වීරසිරි එකෙ අල බොන්ඩා
math eken kanawa e paththe giyoth.මම ආසම කොට්ටාව වීරසිරි එකෙ අල බොන්ඩා

matanam echchara rasa naha piliyandala thiyena kada deka thune.ලබන සෙනසුරාදා කොට්ටාව හරහා පිළියන්දල ට යනවා.. පිළියන්දල indian restuarant එකක් දැක්කා.. මේ කෑම ටික try කරලා බලන්න ඕනෙ..
Tfs all![]()
