Internet Help

rozani1000

Member
Jul 29, 2012
98
5
0
Prolink router ekak tiyene machan router ekata log wela username password gahala save karala, pc restart karama internet wada,

eth router eka off karala on karama ayith internet na, ayithe username password gahuwata eka para ganet na, tikak try karama username password ara gattama, ayith internet wada

mekata hetuwa mokakda machan,meka hadagana udauwak diyan machan