Prolink router ekak tiyene machan router ekata log wela username password gahala save karala, pc restart karama internet wada,
eth router eka off karala on karama ayith internet na, ayithe username password gahuwata eka para ganet na, tikak try karama username password ara gattama, ayith internet wada
mekata hetuwa mokakda machan,meka hadagana udauwak diyan machan
eth router eka off karala on karama ayith internet na, ayithe username password gahuwata eka para ganet na, tikak try karama username password ara gattama, ayith internet wada
mekata hetuwa mokakda machan,meka hadagana udauwak diyan machan