INTERNET PLS HELP ME....!!!

somadantha

Well-known member
  • Mar 7, 2008
    4,450
    430
    83
    Scotland
    mata download karanna baha... its too slow EK eken video ekak down karanna 4hrs yanawa...audoi ekak download karanna giyath 5-10min wage yanawa... habai wesites and youtube speed thiyanawa... Torrent download wena kotath speed thiyanawa.... PLS HELP ME....

    mata nam epa wela inne g-witheth ekka.... pls help me...
     

    tremigues

    Well-known member
  • Dec 24, 2006
    4,033
    164
    63
    kandy
    ehema kess ekak na ban uba maseta hariyata bila gewanawanam echcharai.ehenam issara mawa wahala dala gedara inna kalee dawasata 4 or 5gb s banawa.
     

    somadantha

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    4,450
    430
    83
    Scotland
    mama machan computer eka maaru karalath baluwa... same thing machan... kisima wenasak naha... mama Jdownloader eken issara download kare dan eken download karanawa thiya hithannawath baha... eken download wennema naha ban... nikan browser eken audio ekak down karanna giyama 5-10min withara yanawa... video download wennema naha wagethamai... habai torrent nam shape eke download wenawa... pls can anyone help me???
     

    nad253

    Well-known member
  • Oct 11, 2006
    14,662
    370
    83
    No idea!
    mata download karanna baha... its too slow EK eken video ekak down karanna 4hrs yanawa...audoi ekak download karanna giyath 5-10min wage yanawa... habai wesites and youtube speed thiyanawa... Torrent download wena kotath speed thiyanawa.... PLS HELP ME....

    mata nam epa wela inne g-witheth ekka.... pls help me...

    internet slow una kiyala jiwithe epa wenawada ? lol :lol::lol:

    btw utorrent software eka run wenawada balanna download karana welawata :D
     

    somadantha

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    4,450
    430
    83
    Scotland



    ** Starting test 1 of 1 **
    Connecting to 'ndt.iupui.donar.measurement-lab.org' [ndt.iupui.donar.measurement-lab.org/83.212.4.10] to run test
    Connected to: ndt.iupui.donar.measurement-lab.org-- Using IPv4 address
    Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done.
    Checking for firewalls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done.
    running 10s outbound test (client-to-server [C2S]) . . . . . 67.0kb/s
    running 10s inbound test (server-to-client [S2C]) . . . . . . 174.24kb/s
    Your PC is connected to a Cable/DSL modem
    Information: Other network traffic is congesting the link



    dan mokadda c n eka macho??? mata meka therenne naha....