mata download karanna baha... its too slow EK eken video ekak down karanna 4hrs yanawa...audoi ekak download karanna giyath 5-10min wage yanawa... habai wesites and youtube speed thiyanawa... Torrent download wena kotath speed thiyanawa.... PLS HELP ME....
mata nam epa wela inne g-witheth ekka.... pls help me...
mata nam epa wela inne g-witheth ekka.... pls help me...


