IT රැල්ල ඉවරයි නම් මොනාද දැන් කරන්න ඕනෙ ?

nevermindNevergiveup

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    d58b428b-4836-4da3-adfe-d9ba27bf99d8-removebg-preview.png
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    කවුද බං කියන්නෙ? මේකෙ හුත්තලාට පිස්සු 🤣 හැබැයි covid case ඊටපස්සෙ economy crisis එකෙන් පස්සෙ ලංකාවෙ අනිත් ෆීල්ඩ් වලට කෙලම වෙලා ගිහිං සිවිල් උන්, මැකෑනිකල් උන්, එකවුන්ටිං සයිඩ් එකේ උන් වගේ ඔක්කොම රැල්ලට IT qualifications හදාගෙන දැන් IT side එකට පනින්න හදන නිසයි, දැන් හොදම ෆීල්ඩ් එක IT කියලා පොඩි උන්ගෙ ඔලුවට ගිහිං හැම එකාම IT degree කරන්නයි පටන්ගත්ත නිසා දැන් සෑහෙන තරගයක් තියනවා intern, ASE වගේ පොසිශන් වලට නම්. ඉස්සරහට මේ අධික සැපයුම හින්දා සමහරවිට ලංකාවෙ කම්පැනිවල සැලරි රේන්ජ් එක අඩුවෙයි, SLAsscom හිගන හුත්තිගෙ පුතාලා ඕක ඉස්සරහට දාලා employees ලව manipulate කරන්න ගත්තම . තාම එහෙම වෙලා නෑ. හැබැයි IT කරලා experience අරගෙන වෙන හොද රටකට work visa පනින්න බලන උන්, එක්කෝ මෙහෙ ඉදන් වෙන රටක රිමෝට් ජොබ් එකක් කරලා ආතල් එකේ ඉන්න බලන උන් නම් IT කරාට කිසිම අවුලක් නෑ ඒ වගේ චාන්ස් වෙන කිසිම ෆීල්ඩ් එකකින් ගන්නත් බෑ.
     

    shaggy_123

    Well-known member
  • May 10, 2011
    1,589
    666
    113
    sri lanka
    කවුද බං කියන්නෙ? මේකෙ හුත්තලාට පිස්සු 🤣 හැබැයි covid case ඊටපස්සෙ economy crisis එකෙන් පස්සෙ ලංකාවෙ අනිත් ෆීල්ඩ් වලට කෙලම වෙලා ගිහිං සිවිල් උන්, මැකෑනිකල් උන්, එකවුන්ටිං සයිඩ් එකේ උන් වගේ ඔක්කොම රැල්ලට IT qualifications හදාගෙන දැන් IT side එකට පනින්න හදන නිසයි, දැන් හොදම ෆීල්ඩ් එක IT කියලා පොඩි උන්ගෙ ඔලුවට ගිහිං හැම එකාම IT degree කරන්නයි පටන්ගත්ත නිසා දැන් සෑහෙන තරගයක් තියනවා intern, ASE වගේ පොසිශන් වලට නම්. ඉස්සරහට මේ අධික සැපයුම හින්දා සමහරවිට ලංකාවෙ කම්පැනිවල සැලරි රේන්ජ් එක අඩුවෙයි, SLAsscom හිගන හුත්තිගෙ පුතාලා ඕක ඉස්සරහට දාලා employees ලව manipulate කරන්න ගත්තම . තාම එහෙම වෙලා නෑ. හැබැයි IT කරලා experience අරගෙන වෙන හොද රටකට work visa පනින්න බලන උන්, එක්කෝ මෙහෙ ඉදන් වෙන රටක රිමෝට් ජොබ් එකක් කරලා ආතල් එකේ ඉන්න බලන උන් නම් IT කරාට කිසිම අවුලක් නෑ ඒ වගේ චාන්ස් වෙන කිසිම ෆීල්ඩ් එකකින් ගන්නත් බෑ.

    Sirawata. IT field ekata tama demand eka tiyenawa. Godak companies wala experienced ewun rata gihin hinda 5+ Experience ewunta hoda vacancies tiyenawa demand karala yanna. mata sathiyakata Linkeding offers ekak wath enawa interested da kiyala. Aluthin ena lapai sipaita chance neti unata experienced unta me dawas wala demand eka wedi.
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,700
    13,478
    113
    Art, physical ,qs, tec, එකී මේකී නොකී ඔක්කොම උන් ITවලට රින්ගලා SE ලා වෙන්න යනවා,,
    දවස් දෙකක් එක දිගට රිලිස් එකක නයිටක් ගහගන්න බෑ,, මෙලෝ BA knowledge එකක් නෑ.. හැබයි ඉල්ලනේ 3 උඩ පඩී
     

    Panda_jr

    Active member
  • Apr 25, 2023
    125
    157
    43
    කවුද බං කියන්නෙ? මේකෙ හුත්තලාට පිස්සු 🤣 හැබැයි covid case ඊටපස්සෙ economy crisis එකෙන් පස්සෙ ලංකාවෙ අනිත් ෆීල්ඩ් වලට කෙලම වෙලා ගිහිං සිවිල් උන්, මැකෑනිකල් උන්, එකවුන්ටිං සයිඩ් එකේ උන් වගේ ඔක්කොම රැල්ලට IT qualifications හදාගෙන දැන් IT side එකට පනින්න හදන නිසයි, දැන් හොදම ෆීල්ඩ් එක IT කියලා පොඩි උන්ගෙ ඔලුවට ගිහිං හැම එකාම IT degree කරන්නයි පටන්ගත්ත නිසා දැන් සෑහෙන තරගයක් තියනවා intern, ASE වගේ පොසිශන් වලට නම්. ඉස්සරහට මේ අධික සැපයුම හින්දා සමහරවිට ලංකාවෙ කම්පැනිවල සැලරි රේන්ජ් එක අඩුවෙයි, SLAsscom හිගන හුත්තිගෙ පුතාලා ඕක ඉස්සරහට දාලා employees ලව manipulate කරන්න ගත්තම . තාම එහෙම වෙලා නෑ. හැබැයි IT කරලා experience අරගෙන වෙන හොද රටකට work visa පනින්න බලන උන්, එක්කෝ මෙහෙ ඉදන් වෙන රටක රිමෝට් ජොබ් එකක් කරලා ආතල් එකේ ඉන්න බලන උන් නම් IT කරාට කිසිම අවුලක් නෑ ඒ වගේ චාන්ස් වෙන කිසිම ෆීල්ඩ් එකකින් ගන්නත් බෑ.
    Aniwa bro, You are correct..!!
     
    • Like
    Reactions: Mr UNKNOWN

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Agriculture, medical related fields nam future eka shape weiyi

    AI ekka IT field ekee jobs adu wela yanna chance ekake thiyanawa ithin

    owa hitganna bari level ekakata develop unoth thawa 10+ years athulatha, godak jobs left thama IT side ekan

    2014 thibaa loke newee 2024 thiyanne. eka nisa 2034 wenkota kiyanna ba monawa weiyi da kiyala