රැල්ලට පුka දෙන්න එපා. ස්මාට් විදියට හිතන්නMarketing , Law , HR ?
රැල්ලට පුka දෙන්න එපා. ස්මාට් විදියට හිතන්නMarketing , Law , HR ?
IT degree gaha gaththu paliyata "Api IT" gaagena haminena unta tama apath nathi wenne. E arenna differentiation ekak tiyena unta gemak natuwa ehei mehei demand karnana puluwan.කවුද බං කියන්නෙ? මේකෙ හුත්තලාට පිස්සුහැබැයි covid case ඊටපස්සෙ economy crisis එකෙන් පස්සෙ ලංකාවෙ අනිත් ෆීල්ඩ් වලට කෙලම වෙලා ගිහිං සිවිල් උන්, මැකෑනිකල් උන්, එකවුන්ටිං සයිඩ් එකේ උන් වගේ ඔක්කොම රැල්ලට IT qualifications හදාගෙන දැන් IT side එකට පනින්න හදන නිසයි, දැන් හොදම ෆීල්ඩ් එක IT කියලා පොඩි උන්ගෙ ඔලුවට ගිහිං හැම එකාම IT degree කරන්නයි පටන්ගත්ත නිසා දැන් සෑහෙන තරගයක් තියනවා intern, ASE වගේ පොසිශන් වලට නම්. ඉස්සරහට මේ අධික සැපයුම හින්දා සමහරවිට ලංකාවෙ කම්පැනිවල සැලරි රේන්ජ් එක අඩුවෙයි, SLAsscom හිගන හුත්තිගෙ පුතාලා ඕක ඉස්සරහට දාලා employees ලව manipulate කරන්න ගත්තම . තාම එහෙම වෙලා නෑ. හැබැයි IT කරලා experience අරගෙන වෙන හොද රටකට work visa පනින්න බලන උන්, එක්කෝ මෙහෙ ඉදන් වෙන රටක රිමෝට් ජොබ් එකක් කරලා ආතල් එකේ ඉන්න බලන උන් නම් IT කරාට කිසිම අවුලක් නෑ ඒ වගේ චාන්ස් වෙන කිසිම ෆීල්ඩ් එකකින් ගන්නත් බෑ.
epa mama ACCA karamchnla kauru hri ACCA,CMA,CIMA,CFA gena dnnwda? business side ekn krnwa krnna ynna hoda path eka kiynna pulwnda ? mta ahnna kauruth nhe neh.
it thmai hmoma dnna aya inne
ova igena ganna ayata clz karana eka thama business ekakata thynne !mchnla kauru hri ACCA,CMA,CIMA,CFA gena dnnwda? business side ekn krnwa krnna ynna hoda path eka kiynna pulwnda ? mta ahnna kauruth nhe neh.
it thmai hmoma dnna aya inne
ai bro mkadda avla ?epa mama ACCA kara
CFA hodayi
owa godak dan wadak na
Except healthcare & agriculture jobsIT is dying, others are already dead.
healthcare and agriculture valin lankave gody yanna ba.Except healthcare & agriculture jobs
Issarahata wadima demand ekake ena job ekake thama aged care nurse kiyana eka
mokada Gen Z un owata yanawath adui, Loke population ekath enna enna old wenawaa
Hosting marketing eka dan hena awul ne .. cpanel DA hamoma price wadi karana nisaIT field එකට වැඩි වැඩියෙන් කට්ටිය ඇවිත්
වැඩි වැඩියෙන් domain hosting ගන්නව නම් අපි කැමතියි![]()
seo thmai main eka. uba @Kolama thread follow karhan digital marketing gana idea ekak ganna.Seo and other monwd digital marerting?
Podk wisthra krnna pulwnda mchn,path eka aulda ,nettn wena ynna hoda ewa thiynwda? mn mkta thread ekkuth dnna idiyeepa mama ACCA kara
CFA hodayi
owa godak dan wadak na