JD party night help

Rambo5

Active member
  • Jun 22, 2014
    277
    205
    43
    මම මේ වගේ ශෝ එකකට ගිහිල්ල නෑ. යන්න ආසයි. මේකෙ ටිකට් එකට කෑම බීම ලැබෙන්නෙ නැ නේද? :nerd::nerd:
    WhatsApp Image 2025-08-28 at 14.32.13_570ef61f.jpg


    ds
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    Ow ow drnks food neme ona ekak ganna ahaki
    වෙන අවශ්‍ය කරන දේවල් ටිකත් ඕවා ඇතුලෙම විකුණනවද බන්?
    එහෙම නැත්තන් කනෙක්ෂන් ඕනෙද ඒවා ගන්න?
     

    libero

    Well-known member
  • Jun 22, 2017
    2,577
    1,649
    113
    Down southnam oi crowd eka athule innawa athana methana. Set wenawa anduranna ona wena ekka na