kasun1986

Member
Jan 10, 2007
10,261
322
0
Somewhere I Belong
mehemai machan... President command eka dunne nethnam General ta war eka karanna behe neda... ekath kalpana karanna wenawa...
ehenam oya yudde dinala godak kal... aurudu 26 withara yanne nehe
 

mylove

Member
Jun 12, 2007
4,576
102
0
Eya UNP eken election ekata enawa keyala boru prachara karala thiyena nisa wenna athi huuu keyanna aththe Ponil hitiyanam LTTE eka soke ekata thamath innawa eth who the hell's Sarath Fonseka keyala minissu ahai!,Awastha sambanda therum ganna puluwanne neda!:rolleyes:

unp tiya moken illuwath a wage ratata sewayak karapu kenekta hu kyana1 harida/