Jihad supporting Muslims Destroy Temples in SL - බුදු සසුන වැනසීමේ මුස්ලිම් ජාවාර&

Status
Not open for further replies.

ALii

Member
Nov 6, 2009
1,554
69
0
what does he mean:oo:
e kiyanne den okkoma harida :dull:
මම හිතන විදිහට ඔව්, ඒත් අනේ මන්දා , දැන් කොහොමද දන්නේ නැහැ uhox සහෝදරයගෙන් තමයි අහලා බලන්න ඕනේ:)
 

pasaniw

Member
Feb 20, 2008
156
5
0
Colombo
mamath giyaa, harima dukayi apee jathiyee iranama... :( mekata ikmanata monawa hari piyawarak ganna one naththam apita eelanga paramparawata mewa balannawath hambenne naa..
 
  • Like
Reactions: amila_90210

Amalka101

Member
Oct 27, 2008
6,012
271
0
:( දෙවනගල විතරක් නෙමේ, තවත් විහාර කිහිපයක්ම මෙවන් ව්‍යසන වලට මුහුණ පාලා තියෙනවා. අපිට පුළුවන්නම් එකින් එක ඒ ගැන හොයලා බලලා ඒ විහාර සහ අපේ උරුමය බේරගන්න යමක් කරන්න?

මං හිතන්නෙ අපි අතින් කෙරෙන්න ඕනෙත් එයමයි කියලා.
මේ වගේ විස්තර දන්න අය මෙන්ම අපේ උරුමය රැකගන්න සූදානම් අය තමන් දන්න විස්තර මේ විදිහට බෙදාගන්නවනම් දෙවනගල බේරගන්න uhox සහෝදරයා පියවරක් ගත්තා වගේ අනෙක් විහාර වෙනුවෙනුත් අපිට යමක් කරන්න බැරිවෙන්නෙ නෑ.
 

llrajitha

Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    :( දෙවනගල විතරක් නෙමේ, තවත් විහාර කිහිපයක්ම මෙවන් ව්‍යසන වලට මුහුණ පාලා තියෙනවා. අපිට පුළුවන්නම් එකින් එක ඒ ගැන හොයලා බලලා ඒ විහාර සහ අපේ උරුමය බේරගන්න යමක් කරන්න?

    මං හිතන්නෙ අපි අතින් කෙරෙන්න ඕනෙත් එයමයි කියලා.
    මේ වගේ විස්තර දන්න අය මෙන්ම අපේ උරුමය රැකගන්න සූදානම් අය තමන් දන්න විස්තර මේ විදිහට බෙදාගන්නවනම් දෙවනගල බේරගන්න uhox සහෝදරයා පියවරක් ගත්තා වගේ අනෙක් විහාර වෙනුවෙනුත් අපිට යමක් කරන්න බැරිවෙන්නෙ නෑ.

    ow. :yes: :yes:
     

    amila_90210

    Member
    Jul 5, 2008
    17,444
    436
    0
    ෴පද පේළී෴
    kohomada den situ eka
    ආණ්ඩුකාරතුමා එවපු ග්‍රාමාරක්ෂකල 6 දෙනෙක් ඉන්නවා පන්සලට හානි වෙන එක වළක්වන්න හා ස්වාමීන් වහන්සේගේ ආරක්ෂාවට.( වෙච්චහානිය නම් වචනය්න් විස්තර කරන්න බෑ)

    ළඟදි පිරිතක් එහෙමත් කියලා තියනවා.
    දැනට තත්වේ හොදයි. ඒත් ඔක්කෝම වගේ පිළිම ටිකට වැඩේ දීලා :eek:
    හරිම ලස්සන වටින තැනක් අපරාදේ විනාස වුනේ :oo:
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    ආණ්ඩුකාරතුමා එවපු ග්‍රාමාරක්ෂකල 6 දෙනෙක් ඉන්නවා පන්සලට හානි වෙන එක වළක්වන්න හා ස්වාමීන් වහන්සේගේ ආරක්ෂාවට.( වෙච්චහානිය නම් වචනය්න් විස්තර කරන්න බෑ)

    ළඟදි පිරිතක් එහෙමත් කියලා තියනවා.
    දැනට තත්වේ හොදයි. ඒත් ඔක්කෝම වගේ පිළිම ටිකට වැඩේ දීලා :eek:
    හරිම ලස්සන වටින තැනක් අපරාදේ විනාස වුනේ :oo:

    :eek::eek:

    :(hithuwata wada hugak barapathala winashayak ne wela thiyenne...:frown:
     

    suraj1132

    Active member
  • Mar 10, 2009
    505
    26
    28
    ආණ්ඩුකාරතුමා එවපු ග්‍රාමාරක්ෂකල 6 දෙනෙක් ඉන්නවා පන්සලට හානි වෙන එක වළක්වන්න හා ස්වාමීන් වහන්සේගේ ආරක්ෂාවට.( වෙච්චහානිය නම් වචනය්න් විස්තර කරන්න බෑ)

    ළඟදි පිරිතක් එහෙමත් කියලා තියනවා.
    දැනට තත්වේ හොදයි. ඒත් ඔක්කෝම වගේ පිළිම ටිකට වැඩේ දීලා :eek:
    හරිම ලස්සන වටින තැනක් අපරාදේ විනාස වුනේ :oo:

    oya thambila ooke wate inna kal ookata aarakshaawak labenne naha.....oya dan deela thiyena aarakshaawath digatama thiyena ekak naha...........mun kawada hari aaith ookata gema denawa aniwaaryayenma.......inna haamuduruwantath wade dei tika dawasakin........mun nam maha pililayak lankawata......:angry::growl:
     

    ALii

    Member
    Nov 6, 2009
    1,554
    69
    0
    ආණ්ඩුකාරතුමා එවපු ග්‍රාමාරක්ෂකල 6 දෙනෙක් ඉන්නවා පන්සලට හානි වෙන එක වළක්වන්න හා ස්වාමීන් වහන්සේගේ ආරක්ෂාවට.( වෙච්චහානිය නම් වචනය්න් විස්තර කරන්න බෑ)

    ළඟදි පිරිතක් එහෙමත් කියලා තියනවා.
    දැනට තත්වේ හොදයි. ඒත් ඔක්කෝම වගේ පිළිම ටිකට වැඩේ දීලා :eek:
    හරිම ලස්සන වටින තැනක් අපරාදේ විනාස වුනේ :oo:

    :(:(:( mechchara dewal wenakan kawuruth e gena balapu nethi eka gena nam dukayi, me wechcha de gena wath hithala anith ewath aaraksha karanawanam thamayi hoda, nethinam ape ithihasaya pinthoora walin witharayi balanna wenne :(
     

    amila_90210

    Member
    Jul 5, 2008
    17,444
    436
    0
    ෴පද පේළී෴
    :eek::eek:

    :(hithuwata wada hugak barapathala winashayak ne wela thiyenne...:frown:
    :dull:

    oya thambila ooke wate inna kal ookata aarakshaawak labenne naha.....oya dan deela thiyena aarakshaawath digatama thiyena ekak naha...........mun kawada hari aaith ookata gema denawa aniwaaryayenma.......inna haamuduruwantath wade dei tika dawasakin........mun nam maha pililayak lankawata......:angry::growl:
    :dull:

    :(:(:( mechchara dewal wenakan kawuruth e gena balapu nethi eka gena nam dukayi, me wechcha de gena wath hithala anith ewath aaraksha karanawanam thamayi hoda, nethinam ape ithihasaya pinthoora walin witharayi balanna wenne :(
    :dull:
     

    harshana101

    Member
    Jul 7, 2008
    709
    78
    0
    40
    pahara ballonge balu wada set weyalla ekek Nara maramu mehema karana ballo thiyala wadak na mewa post ekata withrak dala wadak na mekata Monawama hari Karanda wenawa ayyandi api meka patan gamu oya me ditails ekathu karanda api monawa hari karamu Koti gahuwe Kiyala MUn gahnne Nokiya maragena marenawa Munawa
     

    harshana101

    Member
    Jul 7, 2008
    709
    78
    0
    40
    Kauru hari Me wisthara tika akthu karala Piliwalakata blog akak hadanda Mokada Apita Me wisthara Ekathu karaganda wenawa A wagema Aluthen Wena Dewaluth Elakiriye Ape un Rata Watema Inna NIsa me wage aparada hoyaganna lesi kauru hari A wade karanna Mokada kata Unath mewa kiyanakota Piliwalakata penwanna thiyennam hodai
     
    Status
    Not open for further replies.