Jihad supporting Muslims Destroy Temples in SL - බුදු සසුන වැනසීමේ මුස්ලිම් ජාවාර&

Status
Not open for further replies.

Ayyandi

Member
Apr 14, 2009
282
124
0
තම්බපණ්ණියේ
ආණ්ඩුකාරතුමා එවපු ග්‍රාමාරක්ෂකල 6 දෙනෙක් ඉන්නවා පන්සලට හානි වෙන එක වළක්වන්න හා ස්වාමීන් වහන්සේගේ ආරක්ෂාවට.( වෙච්චහානිය නම් වචනය්න් විස්තර කරන්න බෑ)

ළඟදි පිරිතක් එහෙමත් කියලා තියනවා.
දැනට තත්වේ හොදයි. ඒත් ඔක්කෝම වගේ පිළිම ටිකට වැඩේ දීලා :eek:
හරිම ලස්සන වටින තැනක් අපරාදේ විනාස වුනේ :oo:

If you need more details I can post a new thread :nerd:
 

amila_90210

Member
Jul 5, 2008
17,444
436
0
෴පද පේළී෴
If you need more details I can post a new thread :nerd:
11.gif
 

Bharatha99

Member
Feb 4, 2008
27
5
0
On Eirth
නිසි බලධාරීන්ට හෙන ගහලද? මේ වගේ දේවල් වෙනකන් බලන් ඉන්නේ
 
Dec 7, 2008
37
0
0
Poddala
machoooooooo meta wada deyakk karanna barida apita ekatu welaaaaaaaaaa
mhema katteya danuwatt karala wadakk wida bannn
api demu andar world Gamakk
Mama Readey ona gemakata
 

Master Ken

Member
Mar 3, 2010
876
45
0
New York
sabbe sankaara anichca... kiyala budun deshan kare nikan nemeine machoo.. ea kohoma unat me wage dewal dakinakota ahanakota enga weulanawa... lee rath wenawa.. ea nikan nemei.. ape aagamata thiyena bakthiya.. aadaraya nisa... umbe me thread eka godak watinawa hema aagamaka ekektama... kawadwat me wage kisma aagamakata nigraha karanna narakai...

mama inne Jeddah wala... umba Saudi gena kiyapu kathaawa sahathika atta.. mama maara gemak deela mage gedarata Budu pilimayak genawe... godak bauddayo Budu pilima, Budu roopa meheta geenne horen... ahu unot mehe inna yakku ewa winaasa karanawa.. puluwan nam apita nadut daai...

hema muslim minissuma me wage nehe... labe bauddayonta wada honda gathi guna thiyena muslim, catholic minissu one tharam innawa... eath bahutharayak Budu dahamata wiruddai...

hitha ganna beri mulu lokema inna paahara ballo ei Budu Dahamata witarak nigraha karanne kiyala.. :(
 
New Thread for Present Status :)

අයියන්ඩි .... දාන්න බලන්න් .... මුන්ව ඉතුරු කරන්න නම් නරකයි....
98% හම්බයො ඔහොම්මම තමා ....
කෑව මකුණා නැති මකුණා බල බල වෙනකරන්න වෙලාවක් නැති වෙයි
:yes::yes::yes:
 
Status
Not open for further replies.