හෙන ගහන්න ඕනෙ මුන්ට නෙවෙයි.නික0 ලෑබෙන දානෙ කකා රජයෙන් පඩි අරගෙන ගෑනු එක්ක බුදියන සිවුරු පොරවගෙන අර පාර්ලිමේන්තුවට ගිහින් සෑප වහන වල යන හු........පුතාලටයි.උන් තමයි බුදු දහම විනාශ කරන්නෙ.උන් තමයි පන්සලක පිරිතක් කිව්වත් හාමුදුරුවරු රිමාන්ඩ් කලෙත්.hena gahanna one munta
ඔවා කරන කලන්නි හෑත්තට කරපුවා තෙරෙයි අපායට ගියාම.
meyka thamai EK jathiwadaye puruka...moo thamai mey okkoma patan gatthey,moo thamai mulma thread eka dhammey.dhan EK cha wela moo wagey 2 k 3 nisa... lassanata thibbe EK pawla kaewey.Dhan moo thottha baba wela hangila innawa..moo magey athata ahuwunanam marala hirey yanawa anith ewunwath mehey saamen sathutin indii..
අනේ උලමෝ තෝ කියන්ණේ තොපි වල් ඌරු වැඩ කරනකොට කට පියාගෙන ඉන්නද?? තොපිට ඕන විදියට කට වහන් ඉන්න මේක අරාබියද??meyka thamai EK jathiwadaye puruka...moo thamai mey okkoma patan gatthey,moo thamai mulma thread eka dhammey.dhan EK cha wela moo wagey 2 k 3 nisa... lassanata thibbe EK pawla kaewey.Dhan moo thottha baba wela hangila innawa..moo magey athata ahuwunanam marala hirey yanawa anith ewunwath mehey saamen sathutin indii..


අනේ උලමෝ තෝ කියන්ණේ තොපි වල් ඌරු වැඩ කරනකොට කට පියාගෙන ඉන්නද?? තොපිට ඕන විදියට කට වහන් ඉන්න මේක අරාබියද??
දැන් පල්ලියකට ඩප්පියක් දාලා ගියොත් තොපි නවගුණ වැල ගනිනවද??
වලි ඕන නැත්නම් පාහර වැඩ නොකර හිටු, පාහර වැඩ සාධාරණීකරනය නොකර හිටු, බලු වැඩ වලට උල්පන්දම් දීලා දැන් බොරු බබා පාට් දාන්න ආවද![]()
රෝස මලේ නටුවෙ කටු....aney ponnayo! occhra kaegahane eka warenko face to face katha karamu ..ubalgey kata thiyenney posts wala withari.mey EK enith baudhha kollo ekka mama aashraya karala thiyenawa,eyala ma kawdha kiyanna dhannawa eyala mama respect karanawa ,eeth ubalawa wagey ponna booruwonwa mama ganan ganna bolaw,ubalawagey mudukkuwey hotu kollo form karanna kaalaya nasthy karannaha mama.ubata occharama gaayanam koheri gihin galaka athullapan .methana mata pus tlks denna hadhanna epa hodith nathuwa thamai kanna wennei,ubalawagey 1k newei 1000k aawath kapala daanwa rata wenuwen.aawa methana aagam awussnna pol booruwa,amma thatthala hariyata hadhala nathnam ithin dharshnaya wenney mey wagey forum wala thamai.issella minihek wenna balapana.nikan hadha dhakala uduburana ballek nowee. Thamangey aagama hariyata adhahapan anugey aagam wala adhae kudhae hoayynanathuwa.
(Other Members:sorry guyz mama kawadaakawath anith memberslata insult karannaha ,eeth mey wagey balu hattha nisa thamaii lassnata thibba EK eke jaraawela thiyenney,mun udeyta pansil padha 5 wath kiyannaha,panasalakata yannaha poya dawasakatawath eeth methana kathaawa hamadaama sil rakina un wagei.Mun wagey kaalakanniyo nisa thamai kawadha hari lankawey jathy beydhaya athiwenney)









