Jihad supporting Muslims Destroy Temples in SL - බුදු සසුන වැනසීමේ මුස්ලිම් ජාවාර&

Status
Not open for further replies.

suse

Member
Dec 24, 2009
264
15
0
hena gahanna one munta
හෙන ගහන්න ඕනෙ මුන්ට නෙවෙයි.නික0 ලෑබෙන දානෙ කකා රජයෙන් පඩි අරගෙන ගෑනු එක්ක බුදියන සිවුරු පොරවගෙන අර පාර්ලිමේන්තුවට ගිහින් සෑප වහන වල යන හු........පුතාලටයි.උන් තමයි බුදු දහම විනාශ කරන්නෙ.උන් තමයි පන්සලක පිරිතක් කිව්වත් හාමුදුරුවරු රිමාන්ඩ් කලෙත්.
 

helloSriLanka

Member
Jun 12, 2009
228
4
0
ඔවා කරන කලන්නි හෑත්තට කරපුවා තෙරෙයි අපායට ගියාම.

kalakanni.......... Munta nam aathmayak na... Oya adatath Isreal, Americawen Palasthenyedi, Iraq walada marun kanne e kale indan karapu oya waga kalakanni wada padisan deema hinda thamai...

eka athaktada Isreal ehema karana wadeth hondai.. melo sansarayak nathuwa marala danna ona oya wage ewun..
 

mal_player

Member
Oct 18, 2008
1
0
0
මේ හම්බයොන්ට යන්න වෙන රටවල් නැතුවද ලංකාවට රිංග ග‍ත්තේ... මුංව ගහල එලවන්න ඕනෙ.. පලයල්ලා ඔක්කොම අරාබියට...සිංහල අපිට ඉන්න තියෙන්නෙ මේ රට විතරයි...
 

krnldbgr

Member
May 3, 2008
410
11
0
Ayyandi, mamath sinhala munta viruddai eth, "Yesus nam thanaththa" kiyala dana eka waradi, christians lagen kisima karadarayak wela nane???

mamath palliyata wada pansalata yana kollek, enyway please be kind enought to correct it, please
 

krnldbgr

Member
May 3, 2008
410
11
0
Ayyandi, mamath sinhala munta viruddai eth, "Yesus nam thanaththa" kiyala dana eka waradi, christians lagen kisima karadarayak wela nane???

mamath palliyata wada pansalata yana kollek, enyway please be kind enought to correct it, please
 

krnldbgr

Member
May 3, 2008
410
11
0
Ayyandi, mamath sinhala munta viruddai eth, "Yesus nam thanaththa" kiyala dana eka waradi, christians lagen kisima karadarayak wela nane???

mamath palliyata wada pansalata yana kollek, enyway please be kind enought to correct it, please .
 

krnldbgr

Member
May 3, 2008
410
11
0
Ayyandi, mamath sinhala munta viruddai eth, "Yesus nam thanaththa" kiyala dana eka waradi, christians lagen kisima karadarayak wela nane???

mamath palliyata wada pansalata yana kollek, enyway please be kind enought to correct it, please.
 

krnldbgr

Member
May 3, 2008
410
11
0
Ayyandi, mamath sinhala munta viruddai eth, "Yesus nam thanaththa" kiyala dana eka waradi, christians lagen kisima karadarayak wela nane???

mamath palliyata wada pansalata yana kollek, enyway please be kind enought to correct it, please..
 

krnldbgr

Member
May 3, 2008
410
11
0
Ayyandi, mamath sinhala munta viruddai eth, "Yesus nam thanaththa" kiyala dana eka waradi, christians lagen kisima karadarayak wela nane???

mamath palliyata wada pansalata yana kollek, enyway please be kind enought to correct it, please
 

krnldbgr

Member
May 3, 2008
410
11
0
Ayyandi, mamath sinhala munta viruddai eth, "Yesus nam thanaththa" kiyala dana eka waradi, christians lagen kisima karadarayak wela nane???

mamath palliyata wada pansalata yana kollek, enyway please be kind enought to correct it, please
 

Dreams001

Member
Dec 6, 2008
15,966
939
0
- ElaKiri Radio -
meyka thamai EK jathiwadaye puruka...moo thamai mey okkoma patan gatthey,moo thamai mulma thread eka dhammey.dhan EK cha wela moo wagey 2 k 3 nisa... lassanata thibbe EK pawla kaewey.Dhan moo thottha baba wela hangila innawa..moo magey athata ahuwunanam marala hirey yanawa anith ewunwath mehey saamen sathutin indii..
 

krnldbgr

Member
May 3, 2008
410
11
0
meyka thamai EK jathiwadaye puruka...moo thamai mey okkoma patan gatthey,moo thamai mulma thread eka dhammey.dhan EK cha wela moo wagey 2 k 3 nisa... lassanata thibbe EK pawla kaewey.Dhan moo thottha baba wela hangila innawa..moo magey athata ahuwunanam marala hirey yanawa anith ewunwath mehey saamen sathutin indii..


sira machan mata moova hambawunoth arinawa ammapa, moo maha pontiyek
 
Jan 24, 2009
3,532
130
0
meyka thamai EK jathiwadaye puruka...moo thamai mey okkoma patan gatthey,moo thamai mulma thread eka dhammey.dhan EK cha wela moo wagey 2 k 3 nisa... lassanata thibbe EK pawla kaewey.Dhan moo thottha baba wela hangila innawa..moo magey athata ahuwunanam marala hirey yanawa anith ewunwath mehey saamen sathutin indii..
අනේ උලමෝ තෝ කියන්ණේ තොපි වල් ඌරු වැඩ කරනකොට කට පියාගෙන ඉන්නද?? තොපිට ඕන විදියට කට වහන් ඉන්න මේක අරාබියද??
දැන් පල්ලියකට ඩප්පියක් දාලා ගියොත් තොපි නවගුණ වැල ගනිනවද??
වලි ඕන නැත්නම් පාහර වැඩ නොකර හිටු, පාහර වැඩ සාධාරණීකරනය නොකර හිටු, බලු වැඩ වලට උල්පන්දම් දීලා දැන් බොරු බබා පාට් දාන්න ආවද:dull::dull:
 

Dreams001

Member
Dec 6, 2008
15,966
939
0
- ElaKiri Radio -
අනේ උලමෝ තෝ කියන්ණේ තොපි වල් ඌරු වැඩ කරනකොට කට පියාගෙන ඉන්නද?? තොපිට ඕන විදියට කට වහන් ඉන්න මේක අරාබියද??
දැන් පල්ලියකට ඩප්පියක් දාලා ගියොත් තොපි නවගුණ වැල ගනිනවද??
වලි ඕන නැත්නම් පාහර වැඩ නොකර හිටු, පාහර වැඩ සාධාරණීකරනය නොකර හිටු, බලු වැඩ වලට උල්පන්දම් දීලා දැන් බොරු බබා පාට් දාන්න ආවද:dull::dull:

aney ponnayo! occhra kaegahane eka warenko face to face katha karamu ..ubalgey kata thiyenney posts wala withari.mey EK enith baudhha kollo ekka mama aashraya karala thiyenawa,eyala ma kawdha kiyanna dhannawa eyala mama respect karanawa ,eeth ubalawa wagey ponna booruwonwa mama ganan ganna bolaw,ubalawagey mudukkuwey hotu kollo form karanna kaalaya nasthy karannaha mama.ubata occharama gaayanam koheri gihin galaka athullapan .methana mata pus tlks denna hadhanna epa hodith nathuwa thamai kanna wennei,ubalawagey 1k newei 1000k aawath kapala daanwa rata wenuwen.aawa methana aagam awussnna pol booruwa,amma thatthala hariyata hadhala nathnam ithin dharshnaya wenney mey wagey forum wala thamai.issella minihek wenna balapana.nikan hadha dhakala uduburana ballek nowee. Thamangey aagama hariyata adhahapan anugey aagam wala adhae kudhae hoayynanathuwa.


(Other Members:sorry guyz mama kawadaakawath anith memberslata insult karannaha ,eeth mey wagey balu hattha nisa thamaii lassnata thibba EK eke jaraawela thiyenney,mun udeyta pansil padha 5 wath kiyannaha,panasalakata yannaha poya dawasakatawath eeth methana kathaawa hamadaama sil rakina un wagei.Mun wagey kaalakanniyo nisa thamai kawadha hari lankawey jathy beydhaya athiwenney)
 
Last edited:
aney ponnayo! occhra kaegahane eka warenko face to face katha karamu ..ubalgey kata thiyenney posts wala withari.mey EK enith baudhha kollo ekka mama aashraya karala thiyenawa,eyala ma kawdha kiyanna dhannawa eyala mama respect karanawa ,eeth ubalawa wagey ponna booruwonwa mama ganan ganna bolaw,ubalawagey mudukkuwey hotu kollo form karanna kaalaya nasthy karannaha mama.ubata occharama gaayanam koheri gihin galaka athullapan .methana mata pus tlks denna hadhanna epa hodith nathuwa thamai kanna wennei,ubalawagey 1k newei 1000k aawath kapala daanwa rata wenuwen.aawa methana aagam awussnna pol booruwa,amma thatthala hariyata hadhala nathnam ithin dharshnaya wenney mey wagey forum wala thamai.issella minihek wenna balapana.nikan hadha dhakala uduburana ballek nowee. Thamangey aagama hariyata adhahapan anugey aagam wala adhae kudhae hoayynanathuwa.


(Other Members:sorry guyz mama kawadaakawath anith memberslata insult karannaha ,eeth mey wagey balu hattha nisa thamaii lassnata thibba EK eke jaraawela thiyenney,mun udeyta pansil padha 5 wath kiyannaha,panasalakata yannaha poya dawasakatawath eeth methana kathaawa hamadaama sil rakina un wagei.Mun wagey kaalakanniyo nisa thamai kawadha hari lankawey jathy beydhaya athiwenney)
රෝස මලේ නටුවෙ කටු....
මලකට යටින් හිවලෙක්....:no::no::no::no:
 
Status
Not open for further replies.