aniva ! මෙච්චර කල් රට ගියෙත් සමාජවාදී ක්රමයකට තමා! ඒත් හොදක් වෙලා නෑපච අම්මෝ පච.
සන්නා රෙදි ගැලෙව්වා ජවිපේ ඊයේ පෙරේදා ආන්න ජවිපේ තිත්ත ඇත්ත. උන් අපිට එපා කිය කිය අලුත් රතු බයි ජනතාවක් ක්රමයක් රටේ හදනවා. ජවිපෙට අහු වෙන්න එපා සමාජවාදී කොමියුනිස්ට් කාරයන්ට නව සාමාජක්රම දියුණු කරන්න බෑ. ජවිපේ කියන්නේ කාල් මාක්ස්ගේ ගූ ගොඩක්
ඔව් රජ්ය සියල්ල බදාගෙන මොනොපොලී ගහන්න ගිහින් අන්ත දුශිත අකාර්යක්ෂම වෙලා ලෙල්ල කුජීත වෙලා බොක්ක දොට්ට පැනලා ඉන්නේ. අනුර ටිල්වින් කට රවුම් කර කර කල්පනාකරල බලන්න කිය කිය ෆයිල් උස්සන් ඇවිත් කරන රංගනයට රැවටෙන්න එපා . උන්ට 21 සියවසේ රට දියුනු කරන ප්ලැන් එකක් නෑ ඉන් කියවන්නේ රජයේ කැම්පස් වල ඉකෝන් දේශන ටික පාර්ලිමේන්තුවේ . පරණ මල හෝන්තු කිසිම නවෝත්පාදන වයාපෘති ගැන කියන් නෑ වැව් ගැනයි ගොවිතැන වගේ ප්රාථමික දේවල් . 225 තේරුමක් නෑ විශෙශ්ෂයෙන් අනුර රනිල් මහින්දaniva ! මෙච්චර කල් රට ගියෙත් සමාජවාදී ක්රමයකට තමා! ඒත් හොදක් වෙලා නෑ
අම්මට උඩු එහෙමද ?aniva ! මෙච්චර කල් රට ගියෙත් සමාජවාදී ක්රමයකට තමා! ඒත් හොදක් වෙලා නෑ
මුං හරියන්නේ නෑ බං..වෙනම පක්ෂයක් හැදෙන්න ඕන ලංකාවේ කලින් ඉඳපු හොරු නැතිව හොඳට ඉගෙනගත්ත වැඩක් කරගන්න පුළුවන් මොළ සෙට් ඵකක් දාලා..ඵහෙම වුනොත් විතරයි මම නම් ජන්දේ දෙන්නේ..
එතකොට රනිලුයි මහින්දයි දියුණු කරලා නිසා මේ තත්වෙට පත්වෙලා තියෙන්නේ නේඔව් රජ්ය සියල්ල බදාගෙන මොනොපොලී ගහන්න ගිහින් අන්ත දුශිත අකාර්යක්ෂම වෙලා ලෙල්ල කුජීත වෙලා බොක්ක දොට්ට පැනලා ඉන්නේ. අනුර ටිල්වින් කට රවුම් කර කර කල්පනාකරල බලන්න කිය කිය ෆයිල් උස්සන් ඇවිත් කරන රංගනයට රැවටෙන්න එපා . උන්ට 21 සියවසේ රට දියුනු කරන ප්ලැන් එකක් නෑ ඉන් කියවන්නේ රජයේ කැම්පස් වල ඉකෝන් දේශන ටික පාර්ලිමේන්තුවේ . පරණ මල හෝන්තු කිසිම නවෝත්පාදන වයාපෘති ගැන කියන් නෑ වැව් ගැනයි ගොවිතැන වගේ ප්රාථමික දේවල් . 225 තේරුමක් නෑ විශෙශ්ෂයෙන් අනුර රනිල් මහින්ද
ehema kiyala me parath SLPP ekatanam denna epa
උබ 2000 පස්සේ ඉපදුන එකෙක් ද . කීයක් රට පාලනය කරාද. ජවිපේ සමාජවාදි ගැට්ටෝ නිසා රටේ මැක්රො ලෙවල් එක අදටත් උදාසීන ගූ ගොඩක්. කැම්පස් වල නවක වදය තුලින් හැදෙන පරපීඩිත මානසික සික් උන් රජයේ ආයතන වලට රිංගලා පිලිකාව වගේ උඩුදුවලා අන්ඩුවට වෘතිය සමිති ගහන් කැරලි ගහල ගහලා රටෙ නිශ්පාදන නවෝත්පාදනය විනාස කරා. කැම්පස් වල නව සමාජවාදය නොහොත් රැග් කොට එක සමාජ තලයට ගන්න ගිහින් අධ්යාපනය විනාස කරා. කිසිම සංස්ථා දෙපාර්තමේන්තු වල නනවෝත්පාදනය කරන්න නොදී වෘතිය සමිති මාෆියාවෙන් රටේ කකුලෙන් ඇද්දා. ඕකුන් තමා රටේ දනිස් පොලු වලට එදා ඉදන් ගගහා පාර්ලිමේන්තුවේ රට හදන හැටි බණ කියන්නේ අමු සක්කිලිඑතකොට රනිලුයි මහින්දයි දියුණු කරලා නිසා මේ තත්වෙට පත්වෙලා තියෙන්නේ නේ
අයියෝ ප්ලීස් උබේ දැනුම නියමයි කතා කරලා තේරුමක් නැහැඋබ 2000 පස්සේ ඉපදුන එකෙක් ද . කීයක් රට පාලනය කරාද. ජවිපේ සමාජවාදි ගැට්ටෝ නිසා රටේ මැක්රො ලෙවල් එක අදටත් උදාසීන ගූ ගොඩක්. කැම්පස් වල නවක වදය තුලින් හැදෙන පරපීඩිත මානසික සික් උන් රජයේ ආයතන වලට රිංගලා පිලිකාව වගේ උඩුදුවලා අන්ඩුවට වෘතිය සමිති ගහන් කැරලි ගහල ගහලා රටෙ නිශ්පාදන නවෝත්පාදනය විනාස කරා. කැම්පස් වල නව සමාජවාදය නොහොත් රැග් කොට එක සමාජ තලයට ගන්න ගිහින් අධ්යාපනය විනාස කරා. කිසිම සංස්ථා දෙපාර්තමේන්තු වල නනවෝත්පාදනය කරන්න නොදී වෘතිය සමිති මාෆියාවෙන් රටේ කකුලෙන් ඇද්දා. ඕකුන් තමා රටේ දනිස් පොලු වලට එදා ඉදන් ගගහා පාර්ලිමේන්තුවේ රට හදන හැටි බණ කියන්නේ අමු සක්කිලි
උබට ඒ පයියෙනුත් කාල බලන්න ආසයිනම් කාල බලපන් . සිංහලු ඕකත් ඔබාගෙන බලනවාම තමා . කාලම තමා හැදෙන්න ඕනේ . කිව්වට හැදෙන උන් නම් 1948 ඉදන් හැදෙන්න එපැයි නෑ . කාලම හැදියන් .අයියෝ ප්ලීස් උබේ දැනුම නියමයි කතා කරලා තේරුමක් නැහැ
jvp එක නිසා මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ
තේරුම් ගත්තා තැන්කු
මයේ අම්ම ඔලුව තැලෙයි හෙමින්
ඉදගනියි....

නිශ්පාදන ආතිකයක්ලු එයාල ගේන්නෙ ! දැන් රටේ තියන ප්රාග්දන ගැටළුවට විසදුමක් කොහෙවත් කතා කරන්නෙ නෑ!රැල්ලට ගෝටාබයව ගෙනල්ල කන පරිප්පුවට වඩා වැඩි පරිප්පුවක් කන්න වෙන්නෙ JVP එක ආවොත් නන්. දේශීය/විදේශ ආයෝජකයො ඔක්කොම රටින් ගිහින් පුද්ගලික අන්ශේ ජොබ් කරන එවුන්ට ගොවිතැන් කරන්නයි හරක් බලන්නයි වෙන්නෙ.![]()
මේ රටේ නිශ්පාදන තමා හැදෙන්න ඔනේනිශ්පාදන ආතිකයක්ලු එයාල ගේන්නෙ ! දැන් රටේ තියන ප්රාග්දන ගැටළුවට විසදුමක් කොහෙවත් කතා කරන්නෙ නෑ!
රටට ඩොලර් තොග පිටින් ගෙනාපු ඇවම්ගාඩ් එකට කෙලවල බිස්නස් එක ඉන්දියාවට අල්ලල දුන්නෙ උබේ ඔය කුණු ජෙප්පො පකෝ, උන් නොගන්න කොමිස් බිලියන ගානක බැකු ගිනුම් තියන් ඉන්නෙ කැට හොල්ලල එකතු කරල,මේ රටේ නිශ්පාදන තමා හැදෙන්න ඔනේ
ඒවා exports කරලා ඩොලර් ගෙනන ඔනේ
ඒත් එකට support එකක් මේ තියන gov වලින් ලැබෙන් නෑ
මොකද ලොකු ලොකු මොරු ඔවා කරන්න දෙන් නෑ
උන්ට කොමිස් එන්නේ import වලින්
ඉන්දියාවල බලපන් startup business කොචර හැදෙනවාද
Gov එකන් support කරනවා
එකට අපේ තියන ඒවත් කෙලොනවා
Income ගෙන්න පුලුවන් ඒවට gov එකන් invest කරන් නෑ