
උබලට ඌ කියන එක තේරුම් ගන්න තරම් හැකියාවක් නැහැනෙ බන්..
ඌ කියන්නෙ 2014 වෙනකොට ඌ සතයක් වත් හම්බ කලේ නෑ, ලමයට clz යන ඒවට ගෙවන්නවත් සල්ලි නෑ, ඌ ඉන්නෙත් Wife ගෙ මාසෙ පඩියෙන්, අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ කියල..
ඉතින් මූ 2014 ඉදන් ඒ පරන ක්රමේ අතෑරල wife කියපු විදිහට මොනවහරි හම්බකරගන්න බලනව.. බලන්න ලාල්කාන්තගෙ උත්සහයක තරම, අද එයා ඉඩම් හිමි වැවිලිකරුවෙක්, එදා ලමයගෙ A/L clz fees ගෙවාගන්න බැරුව හිටපු කෙනා අද ලමයව Private university එකකින් උපාධියකුත් සල්ලි දීල ගන්න තත්වෙට දියුනු වෙලා.. උබලත් මුන්ව ආද්ර්ශෙට ගන්න ඕනි..![]()

උබලට ඌ කියන එක තේරුම් ගන්න තරම් හැකියාවක් නැහැනෙ බන්..
ඌ කියන්නෙ 2014 වෙනකොට ඌ සතයක් වත් හම්බ කලේ නෑ, ලමයට clz යන ඒවට ගෙවන්නවත් සල්ලි නෑ, ඌ ඉන්නෙත් Wife ගෙ මාසෙ පඩියෙන්, අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ කියල..
ඉතින් මූ 2014 ඉදන් ඒ පරන ක්රමේ අතෑරල wife කියපු විදිහට මොනවහරි හම්බකරගන්න බලනව.. බලන්න ලාල්කාන්තගෙ උත්සහයක තරම, අද එයා ඉඩම් හිමි වැවිලිකරුවෙක්, එදා ලමයගෙ A/L clz fees ගෙවාගන්න බැරුව හිටපු කෙනා අද ලමයව Private university එකකින් උපාධියකුත් සල්ලි දීල ගන්න තත්වෙට දියුනු වෙලා.. උබලත් මුන්ව ආද්ර්ශෙට ගන්න ඕනි..![]()




උබලට ඌ කියන එක තේරුම් ගන්න තරම් හැකියාවක් නැහැනෙ බන්..
ඌ කියන්නෙ 2014 වෙනකොට ඌ සතයක් වත් හම්බ කලේ නෑ, ලමයට clz යන ඒවට ගෙවන්නවත් සල්ලි නෑ, ඌ ඉන්නෙත් Wife ගෙ මාසෙ පඩියෙන්, අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ කියල..
ඉතින් මූ 2014 ඉදන් ඒ පරන ක්රමේ අතෑරල wife කියපු විදිහට මොනවහරි හම්බකරගන්න බලනව.. බලන්න ලාල්කාන්තගෙ උත්සහයක තරම, අද එයා ඉඩම් හිමි වැවිලිකරුවෙක්, එදා ලමයගෙ A/L clz fees ගෙවාගන්න බැරුව හිටපු කෙනා අද ලමයව Private university එකකින් උපාධියකුත් සල්ලි දීල ගන්න තත්වෙට දියුනු වෙලා.. උබලත් මුන්ව ආද්ර්ශෙට ගන්න ඕනි..![]()
JVP ???? 12-17-2018 08:34 AM w we wes wesi weig wesige
රිදිල...

ගංජා ගහපු ජෙප්පෙක්ද කොහෙද ඒ නම්...![]()

JVP ???? 12-17-2018 08:34 AM w we wes wesi weig wesige
රිදිල...


උබලට ඌ කියන එක තේරුම් ගන්න තරම් හැකියාවක් නැහැනෙ බන්..
ඌ කියන්නෙ 2014 වෙනකොට ඌ සතයක් වත් හම්බ කලේ නෑ, ලමයට clz යන ඒවට ගෙවන්නවත් සල්ලි නෑ, ඌ ඉන්නෙත් Wife ගෙ මාසෙ පඩියෙන්, අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ කියල..
ඉතින් මූ 2014 ඉදන් ඒ පරන ක්රමේ අතෑරල wife කියපු විදිහට මොනවහරි හම්බකරගන්න බලනව.. බලන්න ලාල්කාන්තගෙ උත්සහයක තරම, අද එයා ඉඩම් හිමි වැවිලිකරුවෙක්, එදා ලමයගෙ A/L clz fees ගෙවාගන්න බැරුව හිටපු කෙනා අද ලමයව Private university එකකින් උපාධියකුත් සල්ලි දීල ගන්න තත්වෙට දියුනු වෙලා.. උබලත් මුන්ව ආද්ර්ශෙට ගන්න ඕනි..![]()


