kella period

AnuradhaRa

Well-known member
  • කොමද බන් එන ස්මෙල් එක ?

    ගූ ස්මෙල් එක වගේ දරා ගන්ඩ අමාරු එකක්ද?

    කිහිලි ස්මෙල් එක වගේ පොඩි එකක් නෙමේද..

    අනේ මංද බං මට පාරෙ යන ලස්සන කෙල්ලො දැක්කම ඕවනං මොනාද කියල හිතෙනව.. :lol: සමහරවිට අත්දැකීම් නැති හින්ද වෙන්ඩැති...

    ඔහොම හිටපල්ල. මම විසික් කරපු පෑඩ් එකක් ඉඹල බලල එන්නං
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • හනිමූන් එක දවසෙම ගහන්න ඕනෙ කියලා නීතියක් නැහැනේ යකෝ. එක්කෝ බදින්න කලින් ගහපං. එක්කෝ ඩේට් ඉවර වෙනකං ඉදලා ගහපං

    ඇයි බං හනිමූන් එක දවසෙ කෙල්ලට ගහන්නෙ?
    කෙල්ල මොන වැරද්දක් කලාටද?
     

    vidumine

    Junior member
  • Oct 12, 2007
    386
    17
    18
    34
    Beheth thiyenawa bn. doca wa hambela ma ganin. hodama eka yasmin liyala thama kiwwe.. kal thiyala ganna oona :yes::yes::yes:
     

    rrkolla

    Well-known member
  • Mar 24, 2012
    4,415
    204
    63
    හනිමූන් එක දවසෙම ගහන්න ඕනෙ කියලා නීතියක් නැහැනේ යකෝ. එක්කෝ බදින්න කලින් ගහපං. එක්කෝ ඩේට් ඉවර වෙනකං ඉදලා ගහපං
    ekenma
     

    pradeeplk1025

    Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113
    පොඩ්ඩක් ඉවසල හිටපන් ප#යො. හනිමුන් දවසෙම ඇන්නෙ නැත්තම් දඩ බදු ගහල හිරේ දාන් නෑ නෙ. බැඳලත් ඩේට් පමා කර කර අනින්න තරම් අසහනයක් තියේ නම් බඳින එකීට ගම්බාර දෙයියන්ගෙම පිහිටයි.
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • පොඩ්ඩක් ඉවසල හිටපන් ප#යො. හනිමුන් දවසෙම ඇන්නෙ නැත්තම් දඩ බදු ගහල හිරේ දාන් නෑ නෙ. බැඳලත් ඩේට් පමා කර කර අනින්න තරම් අසහනයක් තියේ නම් බඳින එකීට ගම්බාර දෙයියන්ගෙම පිහිටයි.

    පිට යන එකක් නෑ ඉතිං... උඹලටත් හරි ඉරිසියාව නේද.. :angry:

    එහෙම තමා එක හිතකට පෙම් කරන කොල්ලො.. :cool:
     

    pradeeplk1025

    Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113

    පිට යන එකක් නෑ ඉතිං... උඹලටත් හරි ඉරිසියාව නේද.. :angry:

    එහෙම තමා එක හිතකට පෙම් කරන කොල්ලො.. :cool:

    ෆල තනිකඩ #$% යන්න. කෙල්ලට "දිනේ" දවසට ලඟට අරන් තුරුල් කරන් ටෝක දාලා වෙන එහෙ මෙහෙ අල්ලලා මානසික ආතල් එකක් දීලා දොයි කරවන ෆන් එක ඩේට් පරක්කු කරලා ඇනලා ගන්ඩ බෑ යකෝ. හැමදාම අනිනවට වඩා සොබාදහමෙන්ම දවස් 3ක් 4ක් නිවාඩුවක් දීලා තියෙන්නෙ ලව් කරන්ඩ හුරතල් වෙන්ඩත් ඕන නිසා. ඒ දවස් 3 - 4 ඉවසලා ඉඳලා ඉන් පස්සෙ දවසක ෆ්‍රෙෂ් පිටම අල්ලගත්තාම හම්මේ ඉතින්.. :rolleyes::love:
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,004
    35,932
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ගූ ස්මෙල් එක වගේ දරා ගන්ඩ අමාරු එකක්ද?

    කිහිලි ස්මෙල් එක වගේ පොඩි එකක් නෙමේද..

    අනේ මංද බං මට පාරෙ යන ලස්සන කෙල්ලො දැක්කම ඕවනං මොනාද කියල හිතෙනව.. :lol: සමහරවිට අත්දැකීම් නැති හින්ද වෙන්ඩැති...

    ඔහොම හිටපල්ල. මම විසික් කරපු පෑඩ් එකක් ඉඹල බලල එන්නං

    :sorry::sorry::sorry:
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,004
    35,932
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ගූ ස්මෙල් එක වගේ දරා ගන්ඩ අමාරු එකක්ද?

    කිහිලි ස්මෙල් එක වගේ පොඩි එකක් නෙමේද..

    අනේ මංද බං මට පාරෙ යන ලස්සන කෙල්ලො දැක්කම ඕවනං මොනාද කියල හිතෙනව.. :lol: සමහරවිට අත්දැකීම් නැති හින්ද වෙන්ඩැති...

    ඔහොම හිටපල්ල. මම විසික් කරපු පෑඩ් එකක් ඉඹල බලල එන්නං

    අපෝ බන් මතක් කරන්න එපා

    ඊයා පැඩ් දිහා බලන්නවත් එපා
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,839
    23,530
    113
    ගූ ස්මෙල් එක වගේ දරා ගන්ඩ අමාරු එකක්ද?

    කිහිලි ස්මෙල් එක වගේ පොඩි එකක් නෙමේද..

    අනේ මංද බං මට පාරෙ යන ලස්සන කෙල්ලො දැක්කම ඕවනං මොනාද කියල හිතෙනව.. :lol: සමහරවිට අත්දැකීම් නැති හින්ද වෙන්ඩැති...

    ඔහොම හිටපල්ල. මම විසික් කරපු පෑඩ් එකක් ඉඹල බලල එන්නං

    උඹ බැඳල ඩිවෝස් වෙච්ච එකෙක් නේද බං? දැන් නිකන් මෙතන බොරුව දානවා:lol:
     

    gcloud

    Well-known member
  • Mar 29, 2018
    1,161
    858
    113
    ඔව් බෙහෙත් තියෙනවා

    ඩේට් දවසේ හනිමුන් දාපු එක කෙල්ලට වාසිය් නේ බන්

    පෙට්ටිය කුඩු එක අහුවෙන්නේ නැ ,


    :shocked::shocked:
     

    dilduda

    Member
    Jan 23, 2018
    3,928
    272
    0
    ෆල තනිකඩ #$% යන්න. කෙල්ලට "දිනේ" දවසට ලඟට අරන් තුරුල් කරන් ටෝක දාලා වෙන එහෙ මෙහෙ අල්ලලා මානසික ආතල් එකක් දීලා දොයි කරවන ෆන් එක ඩේට් පරක්කු කරලා ඇනලා ගන්ඩ බෑ යකෝ. හැමදාම අනිනවට වඩා සොබාදහමෙන්ම දවස් 3ක් 4ක් නිවාඩුවක් දීලා තියෙන්නෙ ලව් කරන්ඩ හුරතල් වෙන්ඩත් ඕන නිසා. ඒ දවස් 3 - 4 ඉවසලා ඉඳලා ඉන් පස්සෙ දවසක ෆ්‍රෙෂ් පිටම අල්ලගත්තාම හම්මේ ඉතින්.. :rolleyes::love:

    noted with thanks :)
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,802
    12,988
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    බෙහෙත් තියනවා.. ෆැමිලි ප්ලනින් වලට දෙන බේත් තමා දෙන්නේ.
    ඒක හෝමෝන් එකක්.. ඉතින් full dose එකම දෙනවිදිහට ගන්න ඕනේ සති 2ක් විතර. සරලව කිව්වොත් මිතුරි කියන පෙත්ත ගත්තා වගේ


    හදහන් බලනකොට හොද වැඩකාරයෝ නම් ඒ දවස ගණන් හදලා හොයල මග අරිනවා...
    තව සමහරක් අය, මාස 2 -3 ක විස්තර කටින් අහල එම දිනේ මගහරින විදිහට නැකත් හදනවා.
    උබල දෙන්නගේ නැකත් හරි යන්නේ නැතිනම් දවස මග හරින එකට, කලින් කියනව ඒ ගැන බලාගන්න කියල (මේ අවුරුද්දේ ගන්නත් ඕනේ, නකතුත් නැ, තියන එක overlap වෙනවා වගේ නම්)


     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: dilduda

    dilduda

    Member
    Jan 23, 2018
    3,928
    272
    0
    බෙහෙත් තියනවා.. ෆැමිලි ප්ලනින් වලට දෙන බේත් තමා දෙන්නේ.
    ඒක හෝමෝන් එකක්.. ඉතින් full dose එකම දෙනවිදිහට ගන්න ඕනේ සති 2ක් විතර. සරලව කිව්වොත් මිතුරි කියන පෙත්ත ගත්තා වගේ


    හදහන් බලනකොට හොද වැඩකාරයෝ නම් ඒ දවස ගණන් හදලා හොයල මග අරිනවා...
    තව සමහරක් අය, මාස 2 -3 ක විස්තර කටින් අහල එම දිනේ මගහරින විදිහට නැකත් හදනවා.
    උබල දෙන්නගේ නැකත් හරි යන්නේ නැතිනම් දවස මග හරින එකට, කලින් කියනව ඒ ගැන බලාගන්න කියල (මේ අවුරුද්දේ ගන්නත් ඕනේ, නකතුත් නැ, තියන එක overlap වෙනවා වගේ නම්)



    elaz