කුණු වුුනත් මොකෝ සුද්දගේ කෑම නේ...නහය වහන් කාපියව් කලවම් හැත්ත.![]()
ගූ කන තෝ වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලට මොන චිකන්ද හුත්තෝ. මැදමුලනේ ලැට් වලේ බලපන් අද ශිරන්ති රීපුව ඇති බෙදාගෙන කාපන්
කලවමෙක්ට රිදිලා..![]()
මමයි තමයි කලවම හදලා උබේ අම්මගේ බඩට දැම්මේ![]()
![]()
ranjith page ge ne bn sanjiv gardiner ge nedaCeylon Theatres PLC කාටද අයිති ?
බල්ලො එහෙම නිකන් පහත් කරල කතා කරන්න එපා මචන්
බල්ලට ගරු කරපන්
මුන්ට ගහන්න ඕන හෙන.
බල්ලො එහෙම නිකන් පහත් කරල කතා කරන්න එපා මචන්
බල්ලට ගරු කරපන්
මෙහෙට චිකන් එන්නේ නෙදර්ලන්තේ ඉදන්
ගූ කන තෝ වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලට මොන චිකන්ද හුත්තෝ. මැදමුලනේ ලැට් වලේ බලපන් අද ශිරන්ති රීපුව ඇති බෙදාගෙන කාපන්
Siraඕවගෙන් මිදිච්ච වාසනාව
මෙහෙ බන් විනාඩි 20 යි ෆුඩ් හදලා පික් කරනන් ටයිම් දෙන්නේ. නැත්නම් කෙලින්ම දස්බින් දානවා. හදපු පැක් එක QR එකක් වැදිලා එන්නේ. දස්බින් ඔක්කොම චෙක් වෙනවා QR එකට. කස්ටමර් ට 20 min පැනලා දුන්නොත් දඩ. ඩිලිවරි නම් හදලා 20min ඩිලිවරි කරන්න පුළුවන් දුර විතරයි යවන්නේ. මෙහෙට චිකන් එන්නේ නෙදර්ලන්තේ ඉදන්. උපරිම දවස් 10 යි. ඊට වඩා වැඩි ඒවා අනිවාර්යෙන් අයින් කරන්න ඕනේ. මේ කාලේ කුකුල්ලු හදන්න බැ සිතල නිසා. අපේ ලංකාව ඔච්චර හොද දේශගුණයක් තිබිලා කන්නේ තනිකර දවස් 30 පැනපු කුකුල්ලු. පුදුම කරුමයක් කරලා තියෙන්නේ ලංකාවේ මිනිස්සු (මොලේයි කොන්දයි නැතුව ඉපදෙන්න )
matath newzealand inna yaluwek kiwwa u wada karana tana freezer eka 15 min wada karan natuwa gihilla atule tibba okkoma mas ain kara lu,ඕවගෙන් මිදිච්ච වාසනාව
මෙහෙ බන් විනාඩි 20 යි ෆුඩ් හදලා පික් කරනන් ටයිම් දෙන්නේ. නැත්නම් කෙලින්ම දස්බින් දානවා. හදපු පැක් එක QR එකක් වැදිලා එන්නේ. දස්බින් ඔක්කොම චෙක් වෙනවා QR එකට. කස්ටමර් ට 20 min පැනලා දුන්නොත් දඩ. ඩිලිවරි නම් හදලා 20min ඩිලිවරි කරන්න පුළුවන් දුර විතරයි යවන්නේ. මෙහෙට චිකන් එන්නේ නෙදර්ලන්තේ ඉදන්. උපරිම දවස් 10 යි. ඊට වඩා වැඩි ඒවා අනිවාර්යෙන් අයින් කරන්න ඕනේ. මේ කාලේ කුකුල්ලු හදන්න බැ සිතල නිසා. අපේ ලංකාව ඔච්චර හොද දේශගුණයක් තිබිලා කන්නේ තනිකර දවස් 30 පැනපු කුකුල්ලු. පුදුම කරුමයක් කරලා තියෙන්නේ ලංකාවේ මිනිස්සු (මොලේයි කොන්දයි නැතුව ඉපදෙන්න )