KFC රාජගිරිය කුණුවෙච්ච චිකන් බකට් විකුණලා

Xi Jinping

Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    කුණු වුුනත් මොකෝ සුද්දගේ කෑම නේ...නහය වහන් කාපියව් කලවම් හැත්ත.🤣🤣🤣🤣🤣

    ගූ කන තෝ වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලට මොන චිකන්ද හුත්තෝ. මැදමුලනේ ලැට් වලේ බලපන් අද ශිරන්ති රීපුව ඇති බෙදාගෙන කාපන්
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ගූ කන තෝ වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලට මොන චිකන්ද හුත්තෝ. මැදමුලනේ ලැට් වලේ බලපන් අද ශිරන්ති රීපුව ඇති බෙදාගෙන කාපන්

    කලවමෙක්ට රිදිලා..🤣🤣
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    මමයි තමයි කලවම හදලා උබේ අම්මගේ බඩට දැම්මේ 😂 😂

    Fake හදන් රඟන තෝ වගේ ගූ කෑල්ලකට ඒ තරම් දෙයක් කරන්න පුළුවන්නම් ඉතිං බැරියෑ..අනේ නිකන් පල පොන්නයෝ යන්න.🤣
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    බල්ලො එහෙම නිකන් පහත් කරල කතා කරන්න එපා මචන්
    බල්ලට ගරු කරපන්

    ඉතිං බල්ලෙක් හැටියට රට බල්ලට ගියා කිවුවම උබ සතුටු වෙන්න ඕනනේ 😂
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    මුන්ට ගහන්න ඕන හෙන.

    ඕවගෙන් මිදිච්ච වාසනාව
    මෙහෙ බන් විනාඩි 20 යි ෆුඩ් හදලා පික් කරනන් ටයිම් දෙන්නේ. නැත්නම් කෙලින්ම දස්බින් දානවා. හදපු පැක් එක QR එකක් වැදිලා එන්නේ. දස්බින් ඔක්කොම චෙක් වෙනවා QR එකට. කස්ටමර් ට 20 min පැනලා දුන්නොත් දඩ. ඩිලිවරි නම් හදලා 20min ඩිලිවරි කරන්න පුළුවන් දුර විතරයි යවන්නේ. මෙහෙට චිකන් එන්නේ නෙදර්ලන්තේ ඉදන්. උපරිම දවස් 10 යි. ඊට වඩා වැඩි ඒවා අනිවාර්යෙන් අයින් කරන්න ඕනේ. මේ කාලේ කුකුල්ලු හදන්න බැ සිතල නිසා. අපේ ලංකාව ඔච්චර හොද දේශගුණයක් තිබිලා කන්නේ තනිකර දවස් 30 පැනපු කුකුල්ලු. පුදුම කරුමයක් කරලා තියෙන්නේ ලංකාවේ මිනිස්සු (මොලේයි කොන්දයි නැතුව ඉපදෙන්න )
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,168
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    බල්ලො එහෙම නිකන් පහත් කරල කතා කරන්න එපා මචන්
    බල්ලට ගරු කරපන්

    ඒක ඇත්ත.
    බල්ලන්ව රනිල්ලගෙ, මහින්දලගෙ තැනට දාලා කතා කරන එක හොඳ නෑ.
     
    • Love
    Reactions: Solo Rider

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    මෙහෙට චිකන් එන්නේ නෙදර්ලන්තේ ඉදන්
    fa84f03f-1231-4d0d-be83-e6f99fd89a53-removebg-preview.png
     

    Lahiru_Madushan

    Active member
  • Feb 12, 2021
    109
    83
    28
    Colombo
    ගූ කන තෝ වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලට මොන චිකන්ද හුත්තෝ. මැදමුලනේ ලැට් වලේ බලපන් අද ශිරන්ති රීපුව ඇති බෙදාගෙන කාපන්
    😅

    ඕවගෙන් මිදිච්ච වාසනාව
    මෙහෙ බන් විනාඩි 20 යි ෆුඩ් හදලා පික් කරනන් ටයිම් දෙන්නේ. නැත්නම් කෙලින්ම දස්බින් දානවා. හදපු පැක් එක QR එකක් වැදිලා එන්නේ. දස්බින් ඔක්කොම චෙක් වෙනවා QR එකට. කස්ටමර් ට 20 min පැනලා දුන්නොත් දඩ. ඩිලිවරි නම් හදලා 20min ඩිලිවරි කරන්න පුළුවන් දුර විතරයි යවන්නේ. මෙහෙට චිකන් එන්නේ නෙදර්ලන්තේ ඉදන්. උපරිම දවස් 10 යි. ඊට වඩා වැඩි ඒවා අනිවාර්යෙන් අයින් කරන්න ඕනේ. මේ කාලේ කුකුල්ලු හදන්න බැ සිතල නිසා. අපේ ලංකාව ඔච්චර හොද දේශගුණයක් තිබිලා කන්නේ තනිකර දවස් 30 පැනපු කුකුල්ලු. පුදුම කරුමයක් කරලා තියෙන්නේ ලංකාවේ මිනිස්සු (මොලේයි කොන්දයි නැතුව ඉපදෙන්න )
    Sira
    ------ Post added on Dec 19, 2023 at 5:54 AM
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,292
    34,958
    113
    අපේ උනුත් පොස් බව පෙන්වන්න ලොකු ලොකු පොට් වලින්ම ගන්නවා. උන්ට මතක නෑ ලොන්ත පොලොස් වෙච්ච රටක් මේක කියලා. KFC විතරක් බේරිලා තියෙයිද? මොන තරම් ලොකු චේන් එකක් උනත් සිංහලු මැදිහත් උනොත් බඩුම තමයි
     

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,931
    3,407
    113
    ඕවගෙන් මිදිච්ච වාසනාව
    මෙහෙ බන් විනාඩි 20 යි ෆුඩ් හදලා පික් කරනන් ටයිම් දෙන්නේ. නැත්නම් කෙලින්ම දස්බින් දානවා. හදපු පැක් එක QR එකක් වැදිලා එන්නේ. දස්බින් ඔක්කොම චෙක් වෙනවා QR එකට. කස්ටමර් ට 20 min පැනලා දුන්නොත් දඩ. ඩිලිවරි නම් හදලා 20min ඩිලිවරි කරන්න පුළුවන් දුර විතරයි යවන්නේ. මෙහෙට චිකන් එන්නේ නෙදර්ලන්තේ ඉදන්. උපරිම දවස් 10 යි. ඊට වඩා වැඩි ඒවා අනිවාර්යෙන් අයින් කරන්න ඕනේ. මේ කාලේ කුකුල්ලු හදන්න බැ සිතල නිසා. අපේ ලංකාව ඔච්චර හොද දේශගුණයක් තිබිලා කන්නේ තනිකර දවස් 30 පැනපු කුකුල්ලු. පුදුම කරුමයක් කරලා තියෙන්නේ ලංකාවේ මිනිස්සු (මොලේයි කොන්දයි නැතුව ඉපදෙන්න )
    matath newzealand inna yaluwek kiwwa u wada karana tana freezer eka 15 min wada karan natuwa gihilla atule tibba okkoma mas ain kara lu,
     
    • Like
    Reactions: chanakamanjula