ela bn .. thanks !!!!
hari bn ! Thanks![]()
ELaaz!
menna me package eka bn : RES_4M_LTEBB_25G_FUP
math oka use karanne.bill ekata add wenne na.Speed adu wenawa.aye 29da koheda reset wenne data tika.mageth me anthima MB tika yanne

ela bn .. thanks !!!!
hari bn ! Thanks![]()
ELaaz!
menna me package eka bn : RES_4M_LTEBB_25G_FUP

math oka use karanne.bill ekata add wenne na.Speed adu wenawa.aye 29da koheda reset wenne data tika.mageth me anthima MB tika yanne![]()
raata 10mbps anawa ban, me welawata dui. anika mage signal awl, dialog ganna inne. gannawanao signal hodata thiyanawada balala ganin
![]()

un signal test karanwada gedarata awith

Extra 1GB ekakata keeyak yanawada machanla samsung wala ??? tax ekka?
1GB ekath 500Mb day, 500Mb night kiyalada set wenne????

Extra 1GB ekakata keeyak yanawada machanla lankabell wala ??? tax ekka?
1GB ekath 500Mb day, 500Mb night kiyalada set wenne????