Lankapay වගේ එකකින් ගෙවන එක credit card වලින් ගෙවන එකට වඩා වාසිද බන්? මොනාද lankapay වගේ එකක් adopt කරන්න මිනිසුන්ට පෙලඹෙන්න තියෙන හේතු? දෙකේම commission එකක් ගන්නවා ඇහුන විදියට.
ලොකුම වෙනස credit card කියන්නෙ දවස් 50ක විතර නයක්, lankapay වගේ ඒවා ඉතින් කෙලින්ම account එකෙන් කැපෙනවා.
අනික phone එකේ තියෙන නිසා උන් කියන්නෙ කාර්ඩ් එකට වඩා ආරක්ශිතයි කියලා මොකද කාර්ඩ් එක උස්සන්න ලේසි, phone ඉස්සුවට unlock කරගෙන මේක කරන්න අමාරුයි.
වෙන මොනාද තියෙන වාසි?
ලොකුම වෙනස credit card කියන්නෙ දවස් 50ක විතර නයක්, lankapay වගේ ඒවා ඉතින් කෙලින්ම account එකෙන් කැපෙනවා.
අනික phone එකේ තියෙන නිසා උන් කියන්නෙ කාර්ඩ් එකට වඩා ආරක්ශිතයි කියලා මොකද කාර්ඩ් එක උස්සන්න ලේසි, phone ඉස්සුවට unlock කරගෙන මේක කරන්න අමාරුයි.
වෙන මොනාද තියෙන වාසි?