Lap එකට මෙහෙම Virus එකක් ඇවිත් උඹලත් පරිස්සම් වෙය&#3

Sexy Somapala

Well-known member
  • Dec 9, 2014
    2,307
    1,569
    113
    පේමන්ට් එකේ.
    Lap එකට මෙහෙම Virus එකක් ඇවිත් උඹලත් පරිස්සම් වෙය&#3

    මචන් Lap එකට Virus එකක් ඇවිත් ඒ නිසා Lap එකේ තියෙන හැම File එකකටම .alka කියලා extension එක හැදිලා. අනේ මන්දා බං මොනවා කරන්නද කියලා. මගේ හැම Design එකක්ම Lap එකේ තිබ්බේ. දැන් මට හෙනටම පාඩුයි බං. මේකට මොකක්ද කරන්න ඕන මම. අනේ උදව් කරපන්කෝ බං. මේ වෙලාවේ මම මාර අසරණ වෙලා ඉන්නේ. :no::no::no:
     
    Last edited:

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    There are only 2 ways to recover from ransomware:

    1) Pay the ransom.

    2) Beg them/negotiate

    :(
     

    ๑۩praneesha۩๑

    Active member
  • Jul 16, 2010
    274
    25
    28
    මොනවා කරන්න ගිහින්ද ඕක ආවෙ?
    මොන සයිට් එකෙන්ද ඩවුන්ලෝඩ් කලෙ?
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    .alka extension

    onna ohoma google karahan.. dawas 5 kata kalin dapu link dekak search eke udama enawa.. ekak mam beluwa.. un nam recover karanna method eka dalaa tibba..:)
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,874
    8
    35,485
    113
    The only hope is the EmsiSoft STOP Decryptor. But it only works if you were encrypted using one of the offline keys.
    If the key listed in your Personal ID text file ends with t1, it means there's little hope that some of the files could be recovered.
    Try it anyway. If it doesn't you have to say goodbye to the data unless you have an offline backup.:sorry:
    If you use cracks and various activators always have a backup. Removing the virus is easy, but to recover the data is another totally different issue.
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,874
    8
    35,485
    113
    mchan tharaha karayekge wadak wennathi... :dull:

    Maybe... :lol:
    Because there are many posts about ransomware infections. But hardly anyone says how they got infected.
    As far as I remember only once someone said he downloaded KMS from an unknown source.
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    Maybe... :lol:
    Because there are many posts about ransomware infections. But hardly anyone says how they got infected.
    As far as I remember only once someone said he downloaded KMS from an unknown source.

    Mn mekata cheap comment ekak danna gihin paw neda kiyala nikan hitya anthimata.. :)

    Manussayek unama padam igena ganna one..
    Personally mge Phone, Chip, (wife) , pen, Laps kisi kenekta denne na..:frown:

    dunnoth iwarai. winasa krla denne.. :dull: