Lasantha wickramasinghe

Amew

Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    Lasantha Wickrematunge ge documentary eka baluwada? thiyenawada?
    බැලුවා මහ ලොකුන්දෙයක් නෑ.
    තරිදු ජයවර්ධන ඔයිට වඩා හොදට, logically විස්තර කරනවා
    ඒක කරපු එකා බෲනෝ එක්කන්කරන interview එකක් බැලුවා. පොරන් නම් හෙන ගොන් කතා කියන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: KillZone85

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    බැලුවා මහ ලොකුන්දෙයක් නෑ.
    තරිදු ජයවර්ධන ඔයිට වඩා හොදට, logically විස්තර කරනවා
    ඒක කරපු එකා බෲනෝ එක්කන්කරන interview එකක් බැලුවා. පොරන් නම් හෙන ගොන් කතා කියන්නේ.
    සල්ලි ගේවලද බලන්නේ ඔව්ව
     

    ZIX

    Well-known member
  • Mar 22, 2024
    1,442
    3,640
    113
    Panadura
    ලසන්ත අයිස් ගහලා බන්කොලොත් නේද ? මූන කචල් කද සුපිරි කෑල්ලක් ලසා එක්ක සෙට් වෙලා ඌව හූරගෙන කෑවලු. අපරාදෙ වාහන ටිකත් නෑ මන් හිතන්නෙ.
     
    • Haha
    Reactions: KillZone85

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,090
    1
    58,414
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ලසන්තව මරල නැවතුනේ නෑ. මරල ඌව කොටියෙකුත් කරා

    ඒ නිසා බයියො හිතන්නෙ ලසන්ත සතුරෙක් කියල

    ඇත්තටම වුනේ ලසන්ත ගොටාබය කරපු මිග් ගනුදෙනුව ගැන ලියපු එක
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    ලසන්තව මරල නැවතුනේ නෑ. මරල ඌව කොටියෙකුත් කරා

    ඒ නිසා බයියො හිතන්නෙ ලසන්ත සතුරෙක් කියල

    ඇත්තටම වුනේ ලසන්ත ගොටාබය කරපු මිග් ගනුදෙනුව ගැන ලියපු එක
    ලසන්ත කොටිය කියල කිව්වේ මරන්න කලින්. පොර ඇත්තටම කොටියා තමයි. රෝ එකටත් සම්බන්ධයක් තියනවා. රෙද්ද උස්සගෙන එන්න එපා. 2008/2009 subday leader හොයාගෙන කියවන්න.
    මැරුවේ මිග් එක නිසා තමයි , ඒක පිලිගන්නවා
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,090
    1
    58,414
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ලසන්ත කොටිය කියල කිව්වේ මරන්න කලින්. පොර ඇත්තටම කොටියා තමයි. රෝ එකටත් සම්බන්ධයක් තියනවා. රෙද්ද උස්සගෙන එන්න එපා. 2008/2009 subday leader හොයාගෙන කියවන්න.
    මැරුවේ මිග් එක නිසා තමයි , ඒක පිලිගන්නවා
    ඌ කොටිය ද නැද්ද කියල උගේ ලිපි වලින් ඔප්පු කරන්න බැහැ.

    උගේ කොටි ලින්ක් එකක් තියෙන්න ඕන. ඌ කොටින්ගෙන් සල්ලි ගත්ත වගේ ලින්ක් එකක් වෙන්න පුළුවන්, නැත්නම් කොටි handler කෙනෙක් ඌව මෙහෙයවනවා කියල ඔප්පු කරන්න ඕන.

    සන්ඩේ ලීඩර් කියෙව්වම ඌ කොටියෙක් කියන්න පුළුවන් ද බොල!! 😀 😀 ඒ තරමටම මොලේ හෝදලා
     

    fxmoney

    Well-known member
  • Dec 25, 2011
    1,142
    720
    113
    38
    kalutara
    ලසන්ත අයිස් ගහලා බන්කොලොත් නේද ? මූන කචල් කද සුපිරි කෑල්ලක් ලසා එක්ක සෙට් වෙලා ඌව හූරගෙන කෑවලු. අපරාදෙ වාහන ටිකත් නෑ මන් හිත🤣