Lawyer කෙල්ලෙක් එක්ක විවාහ වීම

rev

Well-known member
  • Apr 18, 2013
    1,102
    49
    48
    මගේත් පෞද්ගලික අත්දැකීම-නීතිඥවරියන් සමග සාමාන්‍ය ජීවිතය ගණුදෙණු කිරීම මදක් අමාරු වැඩකි.
     

    Mr.Horus

    Member
    Nov 15, 2013
    392
    46
    0
    ~Between codes~
    මගේ මස්සිනා (මාමා ගේ පුතා) ඌට කෙල්ලෙක් ප්‍රෙපා්සල් වලින් හොයන කොට කිව්ව දෙයක් මම කියන්නම්, ගන්න තියනව නම් දෙයක් අරගනින්..............

    අයියේ..........
    චීටර්ස්ලා එපා, නර්සස් ලා එපා, ලෝයර්ස් ලා එපා.........

    මම ඇහුවා ඒ මොකෝ බං?????

    නෑ බං අයියේ,
    ජීවිත කාලෙම ශිෂ්‍යෙයක් වෙන්නවත්, ලෙඩෙක් වෙන්නවත් , චූදිතයෙක් වෙන්නවත් මම කැමති නෑ.............

    මගේ පෞද්ගලික අත්දැකීම-නීතිඥවරියන් සමග සාමාන්‍ය ජීවිතය ගණුදෙණු කිරීම මදක් අමාරු වැඩකි.

    :lol::lol:
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    Mara mara thread tama dan dan elakiri eketh watenne :rofl:
    anyway oka ahanna tibbe kella set karagaththa gaman ma ne ban :rolleyes:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    අපෝ එපා පුතේ ඕකුන් ඕනේ අවලම් වැඩක් කරයි..උඹට මලාට ඩිවෝර්ස් එක නම් ලැබෙන එකක් නෑ..
     

    san1020

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    3,496
    506
    113
    ලැප ඉදිරියේ
    koka bandath wadak naa umbat pirimiyek wage inna barinam, gani mona job eka karath gedarata awama miniha ekka piliwelakata inna oney. eka ithing 2.50 untanam komath baa.

    mula indanma ganita pennana oney thamnge thiyena quality. ethakota gani dannawa minihaga tharama. Doctor, lawyer or moka unath wadak naa.

    habai puthey boru karala ganita nondi unadawase indala umbey quality ekata sorry dot com.

    ehema awlak nam na . wada ekka godak busy eya .

    අඩේ අවුලක් නැහැ බන්. මගෙ හොඳ බොක්කෙ ෆිට් කෙල්ලෙක් ලෝයර් කෙනෙක් වුනා, කිසි ප්‍රශ්නයක් නැහැ. තාම ඉස්කෝලෙ ගිය කාලෙ හිටිය වගේම ෆන් එකේ ඉන්නව.:lol::lol:

    :cool:

    aniwa okanam aniwaren hamotama wenadeyak.
    awrudu 2k withara passé api system eka read karala iwarai, hodama wisaduma hasa sitima saha aduwen kathakirima. onama prashnayak wisadiya haki...!! pala purudden kiyanne. marry karala dan 6ys may dec walata. :P

    :lol::lol:

    muta podi manasika ledak thiyanawa wage dan kello kidenek gana dammada

    mama neme h#!@th* anek ewa damme :growl:

    eeya ban lawyer ganu pirimi ekekwath penna ba mata. kacha kacha gaga kiyogana kiyogana yanawa alokaye wegen. lagin yannath appiriyayi ekata jeewath wenna thiyaa :angry::angry:
    :shocked:

    Dan balagena yanakotakattiyatama honda good house wife kenek witarai wage :lol:
    mama nam hithanne kawru unath job ekak thiyena kenek marry karanna oni . dennek ge income eka thiyena eka hodai . nathnam husband marenna oni wife tai lamaintai kanna denna .

    මැකුවොත් හිරේ දායි( ඉෆ් යු නො වට් අයි මින්)
    matath therune na

    Lady lawyers are well dressed prostitutes machang :P Ape office eke legal eke innawa fatta badu tikak.
    yaluwo innawa gf ge :rofl: . mama itin hoda eka neh lawata thiyan innawa :nerd:

    මගේත් පෞද්ගලික අත්දැකීම-නීතිඥවරියන් සමග සාමාන්‍ය ජීවිතය ගණුදෙණු කිරීම මදක් අමාරු වැඩකි.
    :sorry:

    Oka ahanna tibbe yalu wenna kalinne :frown::growl:
    Dan Kohoma unat innane tyenne :cool::cool:
    Wedding 1 gannakan mamanam balan inne :rofl::rofl:
    ow dan mama neh elagata inne :sorry: .

    Mara mara thread tama dan dan elakiri eketh watenne :rofl:
    anyway oka ahanna tibbe kella set karagaththa gaman ma ne ban :rolleyes:
    gf job ekata giyama thama wadath ekka busy wune :(
     

    Elakiri Master

    Junior member
  • Jun 11, 2010
    248
    21
    18
    ලෝයර් ල නම් ආශ්‍රය කරල නෑ..හැබැයි මාත් වැඩිය කැමති නෑ.. හස්බන්ඩ් වත් යටත් කරන් ඉන්න හදාවි උන් :P
     

    Ali patiya

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    5,523
    344
    83
    ගෙදර බන්.
    බැන්දම නම් කොහොමද දන්නේ නැහැ මචන් :). මම මේ ලෝ කෙල්ලෙක්ට අවුරුදු 9කටත් වඩා ඒක පාර්ශවිකව ආදරේ කරමින් ඉන්න අත්දැකිමේන් කියන්නේ :yes:. ( තාම ලොයර් නෙවෙයි හැබැයි වෙන්න ඔන්න මෙන්න :P )

    කටවල් නම් ඉතින් කතුර වගේ තමා :sorry: ( ඉස්සර වචනයක් දෙකක් ලේසියට කතා නොකරපු කෙල්ල දැන් හම්මියෝ :baffled: )

    කතා කරද්දි දාන තර්ක වලට නම් පුතේ උත්තර දෙන්න ලේසි නැහැ :baffled:. උඹත් දෙයියනේ කියලා ඒ තර්ක බිඳෙන්න ඉක්මනටම දෙයක් හොඳට හිතල කියන්න පුලුවන් තරම් එකෙක් :cool: නම් හොඳයි නැත්නම් ඉවරයි :dull:. ( යාලු කරගන්න බැරි උනාට මගේ කට හොඳ නිසා මම බේරුණු වාර ගාන හිතා ගන්නවත් බැරි තරම් :rolleyes:. හැබැයි ඉතින් මම කට උත්තර නැති වෙන්න මොනව හරි කිව්වම එයා ලිස්සලා යනවා ලස්සනට :oo:. ඒ නම් ඉතින් උන්ට ලෝ ඉගෙනගන්න නිසාම ඇඟට එන අසීමිත කපටිකම තමයි :P.)

    යාලු වෙලා ඉන්න කාලෙවත් , ට්‍රයි කරන කාලෙවත් වැඩිය ලෝ ස්ටුඩන්ට් කෙල්ලන්ට එක්සෑම් කාලේ නම් මොකුත් අනම් මනම් කියන්න යන්න එපා :sorry:. උන්ට මෙඩ්ඩියන්ට ඉන්ජියන්ට වගේ නෙවේ පොඩ්ඩ ඇත්තන් මල පිපෙනවා :angry:. :baffled: (මම නම් ඉඳලා ඉඳලා මොනව හරි කිව්වොත් ඒ කියලා තියෙන්නේ එක්සෑම් දවසකම තමයි :(:(:()

    ඒත් මොනවා උනත් කලින් ආට් කරපු කෙල්ලෝ :love: නිසා උන්ගාව මැත්ස් කරපු කෙල්ලන්ට වඩා සංවේදි බව නම් අඩු නැතුව තියනවා :yes:. ( මම කැමති කෙල්ල මට විතරයි සංවේදි නැත්තේ :(:sorry: )

    ගොඩක් වෙලාවට නම් උඹ ඩොකෙක් හරි ඉන්ජෙක් හරි නම් ටිකක් හරි උන්ගේ ගරුත්වයක් බයක් ටිකක්ම හරිවත් තියනවා. ( ;) )

    ලෝයර් කෙනෙක් උනත් කෙල්ලෙක්නේ බන් උඹේ අතේ තමා ගේම තියෙනේ. ( මම ඉතින් පොර වගේ කිව්වට මට ගහගන්න බැරි ගේමත් ඕක තමා :(:sorry: හැබැයි "ඔයා ඉස්සර (පොඩි කාලේ) නම් ඔහොම නැහැ" කියන වචන සෙට් එකෙන් නම් මම සෑහෙන ප්‍රශ්න ශේප් කරගෙන තියනවා. :cool: )

    ලෝයලා මැරි කරලා ජීවත් වෙන එක ප්‍රශ්නයක් උනත් නැති උනත් , මම මැරි කරොත් මැරි කරන්නේ ඒ ලෝ කෙල්ල විතරක් නිසා මම නම් ලෝයස්ලා හොඳයි කියලා හිත හදන් ඉන්නේ.

    වැඩේ ගොඩ ගියොත් තව අවුරුදු 5කින් විතර මම හරියට ත්‍රේඩ් එකක් දාලා තත්වේ කියන්නම්
     

    <DNA

    Well-known member
  • Oct 8, 2012
    15,174
    981
    113
    Sri Lanka
    බැන්දම නම් කොහොමද දන්නේ නැහැ මචන් :). මම මේ ලෝ කෙල්ලෙක්ට අවුරුදු 9කටත් වඩා ඒක පාර්ශවිකව ආදරේ කරමින් ඉන්න අත්දැකිමේන් කියන්නේ :yes:. ( තාම ලොයර් නෙවෙයි හැබැයි වෙන්න ඔන්න මෙන්න :P )

    කටවල් නම් ඉතින් කතුර වගේ තමා :sorry: ( ඉස්සර වචනයක් දෙකක් ලේසියට කතා නොකරපු කෙල්ල දැන් හම්මියෝ :baffled: )

    කතා කරද්දි දාන තර්ක වලට නම් පුතේ උත්තර දෙන්න ලේසි නැහැ :baffled:. උඹත් දෙයියනේ කියලා ඒ තර්ක බිඳෙන්න ඉක්මනටම දෙයක් හොඳට හිතල කියන්න පුලුවන් තරම් එකෙක් :cool: නම් හොඳයි නැත්නම් ඉවරයි :dull:. ( යාලු කරගන්න බැරි උනාට මගේ කට හොඳ නිසා මම බේරුණු වාර ගාන හිතා ගන්නවත් බැරි තරම් :rolleyes:. හැබැයි ඉතින් මම කට උත්තර නැති වෙන්න මොනව හරි කිව්වම එයා ලිස්සලා යනවා ලස්සනට :oo:. ඒ නම් ඉතින් උන්ට ලෝ ඉගෙනගන්න නිසාම ඇඟට එන අසීමිත කපටිකම තමයි :P.)

    යාලු වෙලා ඉන්න කාලෙවත් , ට්‍රයි කරන කාලෙවත් වැඩිය ලෝ ස්ටුඩන්ට් කෙල්ලන්ට එක්සෑම් කාලේ නම් මොකුත් අනම් මනම් කියන්න යන්න එපා :sorry:. උන්ට මෙඩ්ඩියන්ට ඉන්ජියන්ට වගේ නෙවේ පොඩ්ඩ ඇත්තන් මල පිපෙනවා :angry:. :baffled: (මම නම් ඉඳලා ඉඳලා මොනව හරි කිව්වොත් ඒ කියලා තියෙන්නේ එක්සෑම් දවසකම තමයි :(:(:()

    ඒත් මොනවා උනත් කලින් ආට් කරපු කෙල්ලෝ :love: නිසා උන්ගාව මැත්ස් කරපු කෙල්ලන්ට වඩා සංවේදි බව නම් අඩු නැතුව තියනවා :yes:. ( මම කැමති කෙල්ල මට විතරයි සංවේදි නැත්තේ :(:sorry: )

    ගොඩක් වෙලාවට නම් උඹ ඩොකෙක් හරි ඉන්ජෙක් හරි නම් ටිකක් හරි උන්ගේ ගරුත්වයක් බයක් ටිකක්ම හරිවත් තියනවා. ( ;) )

    ලෝයර් කෙනෙක් උනත් කෙල්ලෙක්නේ බන් උඹේ අතේ තමා ගේම තියෙනේ. ( මම ඉතින් පොර වගේ කිව්වට මට ගහගන්න බැරි ගේමත් ඕක තමා :(:sorry: හැබැයි "ඔයා ඉස්සර (පොඩි කාලේ) නම් ඔහොම නැහැ" කියන වචන සෙට් එකෙන් නම් මම සෑහෙන ප්‍රශ්න ශේප් කරගෙන තියනවා. :cool: )

    ලෝයලා මැරි කරලා ජීවත් වෙන එක ප්‍රශ්නයක් උනත් නැති උනත් , මම මැරි කරොත් මැරි කරන්නේ ඒ ලෝ කෙල්ල විතරක් නිසා මම නම් ලෝයස්ලා හොඳයි කියලා හිත හදන් ඉන්නේ.

    වැඩේ ගොඩ ගියොත් තව අවුරුදු 5කින් විතර මම හරියට ත්‍රේඩ් එකක් දාලා තත්වේ කියන්නම්
    hZrqxy5.gif
     

    san1020

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    3,496
    506
    113
    ලැප ඉදිරියේ
    බැන්දම නම් කොහොමද දන්නේ නැහැ මචන් :). මම මේ ලෝ කෙල්ලෙක්ට අවුරුදු 9කටත් වඩා ඒක පාර්ශවිකව ආදරේ කරමින් ඉන්න අත්දැකිමේන් කියන්නේ :yes:. ( තාම ලොයර් නෙවෙයි හැබැයි වෙන්න ඔන්න මෙන්න :P )

    කටවල් නම් ඉතින් කතුර වගේ තමා :sorry: ( ඉස්සර වචනයක් දෙකක් ලේසියට කතා නොකරපු කෙල්ල දැන් හම්මියෝ :baffled: )

    කතා කරද්දි දාන තර්ක වලට නම් පුතේ උත්තර දෙන්න ලේසි නැහැ :baffled:. උඹත් දෙයියනේ කියලා ඒ තර්ක බිඳෙන්න ඉක්මනටම දෙයක් හොඳට හිතල කියන්න පුලුවන් තරම් එකෙක් :cool: නම් හොඳයි නැත්නම් ඉවරයි :dull:. ( යාලු කරගන්න බැරි උනාට මගේ කට හොඳ නිසා මම බේරුණු වාර ගාන හිතා ගන්නවත් බැරි තරම් :rolleyes:. හැබැයි ඉතින් මම කට උත්තර නැති වෙන්න මොනව හරි කිව්වම එයා ලිස්සලා යනවා ලස්සනට :oo:. ඒ නම් ඉතින් උන්ට ලෝ ඉගෙනගන්න නිසාම ඇඟට එන අසීමිත කපටිකම තමයි :P.)

    යාලු වෙලා ඉන්න කාලෙවත් , ට්‍රයි කරන කාලෙවත් වැඩිය ලෝ ස්ටුඩන්ට් කෙල්ලන්ට එක්සෑම් කාලේ නම් මොකුත් අනම් මනම් කියන්න යන්න එපා :sorry:. උන්ට මෙඩ්ඩියන්ට ඉන්ජියන්ට වගේ නෙවේ පොඩ්ඩ ඇත්තන් මල පිපෙනවා :angry:. :baffled: (මම නම් ඉඳලා ඉඳලා මොනව හරි කිව්වොත් ඒ කියලා තියෙන්නේ එක්සෑම් දවසකම තමයි :(:(:()

    ඒත් මොනවා උනත් කලින් ආට් කරපු කෙල්ලෝ :love: නිසා උන්ගාව මැත්ස් කරපු කෙල්ලන්ට වඩා සංවේදි බව නම් අඩු නැතුව තියනවා :yes:. ( මම කැමති කෙල්ල මට විතරයි සංවේදි නැත්තේ :(:sorry: )

    ගොඩක් වෙලාවට නම් උඹ ඩොකෙක් හරි ඉන්ජෙක් හරි නම් ටිකක් හරි උන්ගේ ගරුත්වයක් බයක් ටිකක්ම හරිවත් තියනවා. ( ;) )

    ලෝයර් කෙනෙක් උනත් කෙල්ලෙක්නේ බන් උඹේ අතේ තමා ගේම තියෙනේ. ( මම ඉතින් පොර වගේ කිව්වට මට ගහගන්න බැරි ගේමත් ඕක තමා :(:sorry: හැබැයි "ඔයා ඉස්සර (පොඩි කාලේ) නම් ඔහොම නැහැ" කියන වචන සෙට් එකෙන් නම් මම සෑහෙන ප්‍රශ්න ශේප් කරගෙන තියනවා. :cool: )

    ලෝයලා මැරි කරලා ජීවත් වෙන එක ප්‍රශ්නයක් උනත් නැති උනත් , මම මැරි කරොත් මැරි කරන්නේ ඒ ලෝ කෙල්ල විතරක් නිසා මම නම් ලෝයස්ලා හොඳයි කියලා හිත හදන් ඉන්නේ.

    වැඩේ ගොඩ ගියොත් තව අවුරුදු 5කින් විතර මම හරියට ත්‍රේඩ් එකක් දාලා තත්වේ කියන්නම්



    thanks machan . math dan godak kal wade patan aran . igena ganna kale nam free neh . me lagadi kella job ekakata giya . dan thama gema patan aran thiyenne . henama busy . :baffled:

    rata kiyawanneth file ekak gana :frown: . mona karannada itin bada gaththa bere gahanna epai . hoda gathigunath godak thiyenawa .

    eth itin math ekka tharka karanna awama thama mala paninne . ewath kanata gahuwa wage . false karanna hena gemak denna oni :baffled: . math atha arinne na itin :lol:

    all the best for your love :)