LED tv සහ peo tv උදවුවක් ඕනේ.

ravindaj

Well-known member
  • Sep 1, 2014
    1,408
    132
    83
    LED tv සහ peo tv උදවුවක් ඕනේ.

මට tv එකක් ගන්න ඕනේ වෙලා තියනවා.

බැලුවේ අඟල් 40 විතර full HD එකක් ගන්න. ප්‍රශ්නය මේකයි, ගෙදර පාවිච්චි කරන්නේ peo tv, ඉතින් අඟල් 40 ස්ක්‍රීන් එකත් එක්ක කොලිටි එක චොර වෙයිද?.:sorry::sorry:

නැත්නම් 32 එකකට යන එකද හොඳ.

පාවිච්චි කරන / දන්නා අය ඉන්නවනම් උඹලගේ අදහස් කියපල්ලා. නැත්නම් බම්ප් එකක් හරි.

Srimaster

Well-known member
  • Nov 10, 2010
    2,440
    389
    83
    මෙතනම තමයි
    man 42 Lg ekaka peo tv balanne matath gattu dawas wala nam tv eke quality ekata hariyanna nam peo tv set uneeema ne resolution awul awul kiyanne 25% awul man unta kiwwa un kiyanawa TV brand eke awulaklu sony samsung mehema wenne nahalu man itin tv eka maru karannada dan tama peo balanawa dan nam huru wela eth FILM ekak ppen eken gahala ehema balanakota e tiyena sathuta peo tv eken ganna be mahaththayo
    man lap ekatv ekata deela games gahanawa ammmeeee 42 ekaka gameak gahanawa kiyanne neh

man peo tv wala digatama inna ekama hetuwa REWINED TV nisa dialog wala eka bahane ban
    ape rate yana advertisment kandarawa mage ammee ewa okkoma yawala balanna puluwan

news balanawa 20 min
    30min ataka nataka 15min
    itin time eka mara widiyata iturui

peo tv walata yanna oya job ekak karana kenek nam
    tv eka gaawama nitarama innawanam dialog tv gattata awulak ne

Last edited:
    • Like
    Reactions: ravindaj

ravindaj

Well-known member
  • Sep 1, 2014
    1,408
    132
    83
    man 42 Lg ekaka peo tv balanne matath gattu dawas wala nam tv eke quality ekata hariyanna nam peo tv set uneeema ne resolution awul awul kiyanne 25% awul man unta kiwwa un kiyanawa TV brand eke awulaklu sony samsung mehema wenne nahalu man itin tv eka maru karannada dan tama peo balanawa dan nam huru wela eth FILM ekak ppen eken gahala ehema balanakota e tiyena sathuta peo tv eken ganna be mahaththayo
    man lap ekatv ekata deela games gahanawa ammmeeee 42 ekaka gameak gahanawa kiyanne neh

man peo tv wala digatama inna ekama hetuwa REWINED TV nisa dialog wala eka bahane ban
    ape rate yana advertisment kandarawa mage ammee ewa okkoma yawala balanna puluwan

news balanawa 20 min
    30min ataka nataka 15min
    itin time eka mara widiyata iturui

peo tv walata yanna oya job ekak karana kenek nam
    tv eka gaawama nitarama innawanam dialog tv gattata awulak ne

ඔව් මචං ,peotv රෙසලුෂන් ටිකක් අඩුයිනේ. එකම හොඳේ rewind tv.

C h o p p e

Well-known member
  • Dec 27, 2010
    11,916
    704
    113
    පාතාලේ
    it'z depend on TV Refresh rate and Signal strength of TV Provider.. i've 40" Samsung 6400 model.. it has best refresh rate.. :) near 400.PEO TV eke Signal Quality ekath ekka baladdi hondatama shape..... :) 1080P Videos baladdi andenawa.....

nathnam godak TV wala enne 120. so samsung aluthin aawe J serious eka... 120 Up Model ekak ganin....

• Like

ravindaj

Well-known member
  • Sep 1, 2014
    1,408
    132
    83
    පොඩි පුතා;19861054 said:
    Samsung ''50'' j5500 Smart Led 1k tiyenne ban, aulak na hodata peenawa:yes::yes:

එහෙමද මචන්. පික්චර් කොලිටි අවුලක් නැත්ද.

ravindaj

Well-known member
  • Sep 1, 2014
    1,408
    132
    83
    it'z depend on TV Refresh rate and Signal strength of TV Provider.. i've 40" Samsung 6400 model.. it has best refresh rate.. :) near 400.PEO TV eke Signal Quality ekath ekka baladdi hondatama shape..... :) 1080P Videos baladdi andenawa.....

nathnam godak TV wala enne 120. so samsung aluthin aawe J serious eka... 120 Up Model ekak ganin....
    [/QUOT

thanks muchan.

cvgdude

Active member
  • Jun 29, 2008
    460
    124
    43
    Machan ganna inna TV eka dapan. 40 or over ekak ganin ;) check deal sites.

mama nam peo tv fan kenek newei. videocon hondaaaaaai :D

• Like