ගිහියන්ගේ ලිංගික ජීවිතය ගැන නෙවෙයි බූරු පුතේ කියන්නේ රටේ නීතිය ගැනයි කියලා තියෙන්නේ .. රටක නීති හැදෙනකොට රටක සංස්කෘතියට සභ්යත්වයට ගැලපෙන්න ඕනේ කියලා ..ඉතින් ගිහියන්ගේ ලිංගික සම්බන්දතා ගැන මනානායකට මොකද ? ගිහි ජිවිතේ අත ඇරලා නැද්ද ?
ඒක අපේ රටේ සම්ප්රදායක් .. අතීතයේ ඉදන් රජුරුවන්ටවත් නැගිට්ටේ නෑ . අඩුකුලේ එවුන් මහන කරන එක රජුරුවෝ නතර කෙරුවෙත් ඔය සම්ප්රදාය අඩුකුලෙන් මහන කරපු කෙනෙක් කඩපු නිසා ..එතකොට රටේ උසස්ම තනතුරු වල අය එද්දිත් හාමුදුරුවෝ නැගිටින්නේ නැතුව ඉන්නේ මොකක් නිසාද ?
එකත් සම්ප්රදාය ද ? නැත්නම් මාන්නය ද ?
රටේ ගිහින්යන්ගේ නීති ගැන කතා කරන්න මහානායක මොකටද ??ගිහියන්ගේ ලිංගික ජීවිතය ගැන නෙවෙයි බූරු පුතේ කියන්නේ රටේ නීතිය ගැනයි කියලා තියෙන්නේ .. රටක නීති හැදෙනකොට රටක සංස්කෘතියට සභ්යත්වයට ගැලපෙන්න ඕනේ කියලා ..
ගිහියන්ගේ ලිංගික ජීවිතය ගැන හොයන්න මහනායක හාමුදුරුවෝ ගෙවල්ගානේ ගිහින් එඹිලා බැලුවද ? නැත්නම් හෝටල් කාමර චෙක් කෙරුවද ?
රටක නීතියක් හැදෙනවානම් රටේ පුරවැසියන්ට අයිතියක් තියෙනවා ඒ ගැන කතා කරන්න .. මහනායක හාමුදුරුවෝ කියන්නෙත් රටේ නීතියට යටත් පුරවැසියන්නම් ඒ අයටත් අයිතිය තියෙනවා තමන්ගේ මතය කියන්න .. උඹවගේ පිම්පි කියන විදිහට ගිහියන්ටත් බැරි වෙයි රටේ හදන නීතිවලට කතා කරන්න .. ඇයි බුදුන් වහන්සේ එහෙම කරන්න කියලා නෑනේ ..
munta ochchara kotanna epa bung, ung brainwash wela inne jihard taleban buddhists. agama wenuwen marena un okun. budu dahama satha pahak danna un nemeතියල තියන පුටුවේ නෙවයි යකෝ.
මහනායක පත් කරන තැන ඉදලම තියෙන්නේ කුල භේද. මිනිස්සු උපතින් බෙදන කුල ක්රම ප්රක්ටිස් කරන්නේ ඔය මහානායක තනතුරු. එතන ඉදන පුප තියල ඉදගන්න පුටුවට තියන උසේ ඉදල මාන්නය තියෙන්නේ.
මුලින් තමන් බුදු දහම අනුව වත් හැසිරෙන්න ඉගෙනගෙන ගිහියන්ට බුදු දහම දේශනා කරනවනම් කමක් නෑ .
රටේ ගිහින්යන්ගේ නීති ගැන කතා කරන්න මහානායක මොකටද ??
එකට ඒ ඒ ක්ෂේත්ර වල ඇති තරම් දනුඅම තියන ගිහියෝ ඉන්නව.
මේ රජ කාලේ වගේ පන්සලේ විතරක් අධ්යාපනය තියන් කාලේ නෙවෙයි හාමුදුරුවෝ හැම එකටම මැදිහත් වෙන්න.
හාමුදුරුවන්ට වඩා ඒ ඕන දැනුම ගිහියන්ට තියනව..
ගිහි ජිවිතේ අත ඇරිලා කිව්වට තාම අල්ලාගෙන නේ.
බුන්ට බුදු හාමුදුරුවෝ දේශනා කරපු බුදු දහම වැඩක් නෑ කියන්නේ.munta ochchara kotanna epa bung, ung brainwash wela inne jihard taleban buddhists. agama wenuwen marena un okun. budu dahama satha pahak danna un neme![]()

එහෙනම් ඕක සාමන්ය පුරවැසියෙක් ලියපු එකක් විතරයි. වෙන කිසි විශේෂ වටිනාකමක් නෑ .හාමුදුරුවරු ද පුරවැසියෝ ය.
ඕනම පුරවැසියෙක්ට අදහස් දක්වන්න අයිතියක් ඇත.
දැන් රටේ හදන ගිහියන්ගේ නීතිය හාමුදුරුවන්ට බලපාන්නේ නෑ කියලා නීතියක් තියෙනවාද ? එහෙම නැත්නම් ගිහියද පැවිද්ද කියලා වැඩක් නෑ හැමෝටම අයිතියක් තියෙනවා තමන්ගේ අදහස් කියන්න . ගිහි ජීවිතේ අතහැරියාම රටේ නීතියත් අතහැරනෙවා කියලා කව්ද උඹට කිව්වේ ? අර ඒ ඒ කේෂත්රවල දැනුම තියෙන ගිහියෝද ? හාමුදුරුවරු රටේ නීති කෘත්ය ගැන කතා කරනකොට උඹවගේ එවුන්ට රිදෙනවාම් උඹ ඔය කියන විශාරදයන්ට කියපන් ඔය හදන නීති හාමුදුරුවන්ට බලපාන්නෙ නෑ කියලා ... තව ටිකකාලෙකින් උඹවගේ හරක් කියයි බෞද්ධයන් මොකටද නීතිගැන කතා කරන්නේ බුදුන් කියලා තියෙන්නේ බෞද්ධයාගේ ඒකායන අරමුන නිවන .. ඒක හැරෙන්න වෙන දෙයක් කතා කරන්න එපා කියලා ..රටේ ගිහින්යන්ගේ නීති ගැන කතා කරන්න මහානායක මොකටද ??
එකට ඒ ඒ ක්ෂේත්ර වල ඇති තරම් දනුඅම තියන ගිහියෝ ඉන්නව.
මේ රජ කාලේ වගේ පන්සලේ විතරක් අධ්යාපනය තියන් කාලේ නෙවෙයි හාමුදුරුවෝ හැම එකටම මැදිහත් වෙන්න.
හාමුදුරුවන්ට වඩා ඒ ඕන දැනුම ගිහියන්ට තියනව..
ගිහි ජිවිතේ අත ඇරිලා කිව්වට තාම අල්ලාගෙන නේ.
එහෙනම් ඉතින් ඕක සාමන්ය පුරස්වසියෙක් ගේ නිකන් අදහසක් විතරයි. එතනින් එහා කිසි විශේෂයක් නෑ . උබටත් පුලුවන් ඔය වගේ එකක් ලියල දාන්න.දැන් රටේ හදන ගිහියන්ගේ නීතිය හාමුදුරුවන්ට බලපාන්නේ නෑ කියලා නීතියක් තියෙනවාද ? එහෙම නැත්නම් ගිහියද පැවිද්ද කියලා වැඩක් නෑ හැමෝටම අයිතියක් තියෙනවා තමන්ගේ අදහස් කියන්න . ගිහි ජීවිතේ අතහැරියාම රටේ නීතියත් අතහැරනෙවා කියලා කව්ද උඹට කිව්වේ ? අර ඒ ඒ කේෂත්රවල දැනුම තියෙන ගිහියෝද ? හාමුදුරුවරු රටේ නීති කෘත්ය ගැන කතා කරනකොට උඹවගේ එවුන්ට රිදෙනවාම් උඹ ඔය කියන විශාරදයන්ට කියපන් ඔය හදන නීති හාමුදුරුවන්ට බලපාන්නෙ නෑ කියලා ... තව ටිකකාලෙකින් උඹවගේ හරක් කියයි බෞද්ධයන් මොකටද නීතිගැන කතා කරන්නේ බුදුන් කියලා තියෙන්නේ බෞද්ධයාගේ ඒකායන අරමුන නිවන .. ඒක හැරෙන්න වෙන දෙයක් කතා කරන්න එපා කියලා ..
තිරෝකුඩ්ඩ සූත්රය , ඡාණුස්සෝණි සූත්රය එහෙමත් කියවපන් .. දැන් කියපන් ඒවත් බුද්ධ දේශනා නෙවෙයි පස්සේ එකතු කරපුවා කියලා .. උඹ ඉස්සලේලාම උඹ පිලිගන්න සූත්රවල ලිස්ට් එකක් හදලා දාපන් .. මට ස්ථිරව බුදුන් දේශනා කෙරුවා කියලා ඔප්පුකරන්න පුලුවන් මෙන්න මේවා විතරයි කියලා . නැතිනම් උඹවගේ තක්කඩි කරන්නේ ඕවා බුද්ධ භාෂිත නෙවේ කියලා වැලලෙන එකයි ..ඉතින් ඒ දේවල් බුදුන් දෙසපු දහම එක්ක එකග නැති දේවල්.. එහෙම මැරුණු අය පින් ගන්නේ නෑ .. පින් ගන්න බලාගෙන නෑ .
බුදු දහම නෙවෙයි ද එතකොටා දැන් උබ ප්රක්ටිස් කරන්නේ ? පස්සේ කාලේ සෙට් එකක් එකතු වෙලා හදාගත්ත සම්ප්රදාය ද ?![]()
ඉතින් උඹ එහෙම හිතනවානම් උඹ මොකටද ඕක ප්රවෘතියක් කරන් පුක ඉරාගෙන නහින්නේ මහනායකලා සමලිංගික පනතට විරුද්ධයි කියලාඑහෙනම් ඉතින් ඕක සාමන්ය පුරස්වසියෙක් ගේ නිකන් අදහසක් විතරයි. එතනින් එහා කිසි විශේෂයක් නෑ . උබටත් පුලුවන් ඔය වගේ එකක් ලියල දාන්න.![]()
Siddie ekai dekai wenne kiyala uba ganan haduwe video ekak dekak eliyata aapu hindada?දැන් මන් මොකටද සිද්දීන් එකක් දෙකක් වෙනුවෙන් පන්සල් ඔක්කොම එහෙම කියලා හිතන්න ඕන? මේවා සේව් කරන් අතේ ගහනවද? කොල්ලෝ ගහන ඒවනම් මම බලන්නේ නෑ කොහොමත් ඒ කාලේ ඉදන්...![]()

Trans පොන්නයෙක් ඇවිත් ගනන් උගන්නන්නSiddie ekai dekai wenne kiyala uba ganan haduwe video ekak dekak eliyata aapu hindada?
mole pukeda ponnayo?![]()
![]()
![]()
Lankawe kollo Ganja gahana video keeyak eliyata awith thiyenawada? ekak dekak wath nane. ea kiyanne lankawe kollo ganja gahanne nadda?
uba nam karima amuma mee patti harakek ban

.උබ වගෙ ගංජා ගගහා කාට හරි කියලා පුකේ ඇරගන ඉන්නව කියලා හිතුවද අනිත් උනුත්රනිල්ට NGO ඩොලර් මිටි ගනන් හම්බෙනව ඇති නේද @J Starlin @hirashgeff @monson @2osama @N A K A M U R A
සමරිසි පනත ගැන කියන්නේ.
ඇයි බවුද්ද කොඩිය කියලා දන්නේ නැද්ද?
ඇයි දැන් මොකක්ද උන්ට වෙලා තියෙන්නේ?
මොනාද පන්සලෙන් පටන් ගන්නේ?
ඇස් පේනවද පනත ගැන කියලා තියෙන්නේ.
උබ trans ද?
මොනාද පන්සලේ සෙල්ලම්?
ඔව්.මොකක්ද ඒකෙයි මේකෙයි සම්බන්දේ..
------ Post added on Jul 24, 2024 at 4:23 PM
අහගනින් උබ අමු පට්ටි හරකෙක් වෙන්නේ ඇයි කියල එහෙනං, තේරෙයිද සුවර් නෑ එත්බුලි කරලා කොං කරලා පුකේ ඇරලා එලවලා දානවා හුත්තිගෙ පුතාලව
මේක IMF මගුලක් නෙවෙයි. රනිල්ගෙ පොන්න හීනයක් කියලා තේරුම් ගන්න තරම් ලංකාවෙ උන් පරිනත වෙලා නෑ
උඹ ට ඔච්චරටම මොලේ අඩු මොකද බං උගේ පොයින්ට් එක නොතේරෙන්න තරං?Trans පොන්නයෙක් ඇවිත් ගනන් උගන්නන්න.උබ වගෙ ගංජා ගගහා කාට හරි කියලා පුකේ ඇරගන ඉන්නව කියලා හිතුවද අනිත් උනුත්
.
මොකක්ද උගේ පොයින්ට් එක ගංජා ගහන එකෙක් දෙන්නෙක් වීඩියෝ එලියට ආවෙ නැති උනාට හැමෝම ගංජා ගහනවා කියලා කියපු එකද? මොන මෝඩ යකෙක්ද උබ? කාදිනලයගේ රෙද්ද අස්සෙද උබ හැදුනේ?උඹ ට ඔච්චරටම මොලේ අඩු මොකද බං උගේ පොයින්ට් එක නොතේරෙන්න තරං?
උඹ පිරිවෙනක ද ඉගෙනගත්තෙ?
Driving license gaththe langadi neda? ubata thawama knowledge ekak experience ekak na me dewal represent karala talks denna.මොකක්ද උගේ පොයින්ට් එක ගංජා ගහන එකෙක් දෙන්නෙක් වීඩියෝ එලියට ආවෙ නැති උනාට හැමෝම ගංජා ගහනවා කියලා කියපු එකද? මොන මෝඩ යකෙක්ද උබ? කාදිනලයගේ රෙද්ද අස්සෙද උබ හැදුනේ?