Liberty Plaza එකේ පෝන් ගණන් අඩු හා හොඳ මොන කඩේද බන්?

radithsam

Active member
  • Sep 1, 2009
    265
    124
    43
    Mama Liberty Plaza eke Idealz hari Genius Mobile eken ganne. Oneplus,Apple,Nokia,Samsung,Xiaomi phones aran tiyenawa. Awulak nam wela naha. Samsung,Xiaomi,Nokia phones gannawa nam Company warranty ekka ganna puluwan. Apple ewa idealz eken Genxt warranty ekka ganna puluwan.
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    mama iphone 11 phone 2k gaththa mungen, badu quality ailak neha, thama kisi prashnayak neha, aduma price thibbe munge. Delivery nam kohomada danne neha machan.
    mamath gaththa kalin awurudu 5k phone 2 wada kala kisima prashnayak nathuwa.

    eth munge phone answer kirilla anthimai ban. hariyata unge salli walin api badu gannawa wage.

    refurbished kiyanne kalawak nam ehi picaso greenware :LOL:
    e kiwwe.
    ------ Post added on Apr 26, 2021 at 11:32 AM

    un okkoma ekama therin aragena denne. mokek hari muslim supplier kenek gen un aran denn.
    liberty kiyanne hora guhawak



    meka thama hora mulasthanaya
    Sirawata?? ungene ban adui kiyanne.
    ------ Post added on Apr 25, 2021 at 10:31 PM
    wenna puluwan.
    Dan Unitiy eka gaththoth okkoma kada ayithi ekekta. ekai dekai pita ewwa thiyenne.
    un eka eka nam dala eka eka badu eka eka ganan walata wikunanawa.
    ------ Post added on Apr 26, 2021 at 11:34 AM

    Liberty nam ganna epa.
    marino mall eke Idealz eka hodai
    nettam ganina abans (gana wedi)
    unge kadayak libery eketh thiyenawa neda?
    ------ Post added on Apr 26, 2021 at 11:35 AM

    Liberty eke kada karanne ekama set ekakda manda. Dial ekak set una mn yaddi eka kadeka hitiya. Tikakin baladdi thawa kadeka. Anthimata eddi thawa kadeka :rofl:
    Unity eke nam ehemai. ithin godak durata liberty eketh ehema wenna ida thiyenawa.
    ------ Post added on Apr 26, 2021 at 11:37 AM
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මේ ඊයෙ පෙරේදා ආපු පෝන් Refurbished කරන්නෙ කොහොමද බන්? ඒවා යූස් කරන්නත් ඒ තරම් කාලයක් නෑනෙ. අනික මම බලන්නෙ 25 -30 යන එකක් ඒ වගේ එකක් ආසාවට වත් පාවිච්චි කරනවා වෙන්න බෑනෙ.

    IdealZ eka hodaida?
    ------ Post added on Apr 26, 2021 at 12:03 PM

    bump
    ------ Post added on Apr 26, 2021 at 3:53 PM
     

    NetFreak

    Well-known member
  • Oct 23, 2016
    1,617
    2,842
    113
    Idealz eken phone 3k gaththa. awulak wela na. samahara phones wala serial no. check karala ganna puluwn unge website walin. ehema option thiyanawanan check karala ganna