Love and Sexuality - උත්තරයක් නැති ප්‍රශ්නයක් ඔබට තිබේද !!!!

Kookka

Member
Jan 21, 2010
438
73
0
Colombo, Kottawa
simple advice with lot of experince

01. මම හැම කෙල්ලෙක්ටම බොක්කෙන් ආදරය කලත් ඇයි උන් මට එහෙම කරන්නෙ නැත්තෙ...?? :(:(
first, u should whether u r a person who can get a good perment love from a girl...
try to understand their requirment, never beleive sinibole talk...,
think about following before u falling love with a girl..all the girls like to have good guy..who care about her..so,
1. ur religion
2. ur cast
3. ur income
4. ur out look
5. ur attituds and way of thinking
6. ur liks and dislikes
then, try find a girl who match for those key things..., ull find one and ull feel she is matching 100% for above things...but never believe tht..
with time goes on, ull realize that the girl has some mismatching, then try to adjust ur self and match with her at least up to 755 of each factor...if u could...that girl will be with u forever, if not...its good if she leaves u..or if u can forget her..
02. මම කෙල්ලන්ගෙ පිවිතුරු කම ගැන හිතුවට ඇයි උන් එහෙම හිතන්නෙ නැත්තෙ..?? :(:(
:), something u shouldnt expect, if u get it be happy, but never think hard..., check whether she is clean by internaly and externally nothing else

(මම හොද වැඩිද...??:confused::confused:) දැනට මෙ ඇති.. මෙවාට හොද උත්තර ලැබුනොත් අනිත් එවාත් කියන්නම්.. :cool::cool:
if u think ur a good guy, so....believe me...ull get a good girl..but dont be hurry...she will come to...but be honust...r u a really good guy? think ur self...
[/QUOTE]
 

Kookka

Member
Jan 21, 2010
438
73
0
Colombo, Kottawa
hah

malli oya inneth thama hariyate love gane therene wayasake newai..., ething koheda class six ekkenate therenne...if u really love her, then try to develop ur self...try to becaome a man who can be indipendent and care about some one else...i hope that will take another 9 to 10 years for a man (other than a exceptional) at that time she will be in her 20ties...then think about that..., if u tell her she will understand...

machan man kellekta kamathie eth lokuma prashne a kella thama podie...a kivve inne 6 vasare ..mata dan vayasa 21 i ...vade kiyanne a kellata man mage feeling eka kivvata eyata thereida danne naa..anith eka mata mage hithata avankava ekita eka kiyanna baa....man monada ban karanne? meka samaja sanskruthika prashnayak hatiyata hithala mata answer ekak deepan..
 

Kookka

Member
Jan 21, 2010
438
73
0
Colombo, Kottawa
haha

සියළු බැඳීම් වලින් දුක ඇතිවේ........... do sex ... do love .... enjoy love .... but don't stick .........


goahead....one day ull become a sticker....without knowing to u...at that time think about lord buddha...actually what was the teaching...
 

pc kush

Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,622
    2,132
    113
    Salli thiyena un ta KELLO oni magulak dila lagin thiya ganna thamai balanne :P a wunata kello kiyana jathiya satha 5kata wiswasa karanna ba,love kiyanne ekekta,room asse gihin nida ganne thawa ekek ekka,kasada badinne thawa ekekwa,Athdakimen kiyanne :)
     

    thilankat

    Member
    Sep 18, 2006
    1,118
    8
    0
    malli oya inneth thama hariyate love gane therene wayasake newai..., ething koheda class six ekkenate therenne...if u really love her, then try to develop ur self...try to becaome a man who can be indipendent and care about some one else...i hope that will take another 9 to 10 years for a man (other than a exceptional) at that time she will be in her 20ties...then think about that..., if u tell her she will understand...

    ethakota kella wena ekek ekka penala gihin laminuth hadai.....ubata hulan thamai....:lol::lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    ethakota kella wena ekek ekka penala gihin laminuth hadai.....ubata hulan thamai....:lol::lol:

    6 wasarey kellanwa daganna epa ban..paw ey podi unga jeewitha.. dan igena ganna kalaya.. .. adu tharamey o/l wath iwara wenakan inna denna..

    umbe wayasey kellek hoya gannin.. ..
     

    kasuncj

    Member
    Sep 10, 2008
    4,420
    230
    0
    matara
    කවුරු මොනව කියුවත් ජීවිතේ හොදම කාලේ තනිකඩව ඉන්න කාලේ සිරාවට කියන්නෙ කෙල්ලෙක් හොයා ගත්තම ප්‍රශ්න වැඩී වෙලාවකට කිසි නිදහසක් නෑ අතේ තියන තුට්ටු 2කත් ඉවරයි ඊට වඩා තනියම ඉන්න කාලෙ මාර ආතල් වගකීම් අඩුයි අනගතේ ගැන බලා පොරොත්තු අඩුයි මාර ආතල්
     

    Kookka

    Member
    Jan 21, 2010
    438
    73
    0
    Colombo, Kottawa
    hmmmmmmmmm

    owe, eath habai tika kalayai...wadiayame thanikade athal ganne yanne eapa...ethakote wene wene prash enawa...

    කවුරු මොනව කියුවත් ජීවිතේ හොදම කාලේ තනිකඩව ඉන්න කාලේ සිරාවට කියන්නෙ කෙල්ලෙක් හොයා ගත්තම ප්‍රශ්න වැඩී වෙලාවකට කිසි නිදහසක් නෑ අතේ තියන තුට්ටු 2කත් ඉවරයි ඊට වඩා තනියම ඉන්න කාලෙ මාර ආතල් වගකීම් අඩුයි අනගතේ ගැන බලා පොරොත්තු අඩුයි මාර ආතල්
     

    creativebug

    Member
    Jan 19, 2011
    31
    0
    0
    thank u kookka aiye....uba kiyana kathava aththa thamai ban...mage vayase kello one tharam innava eth aula un gana ehema hithenne nathi ekane...elakiri forum eke mama meka kivvata, mata meka friend kenekta kiyalavath hitha sahallu karaganna ba...un mata pissuda kiyala ahai....umba kiyana vidiyata ekita vayasa 20 venakan hitiyoth mata baba hambenava...kk subavadi answer ekak hambennema na vage...
     

    Snow Boy

    Well-known member
  • Aug 28, 2006
    2,616
    93
    48
    ජිනා Madam's brothel
    machan man kellekta kamathie eth lokuma prashne a kella thama podie...a kivve inne 6 vasare ..mata dan vayasa 21 i ...vade kiyanne a kellata man mage feeling eka kivvata eyata thereida danne naa..anith eka mata mage hithata avankava ekita eka kiyanna baa....man monada ban karanne? meka samaja sanskruthika prashnayak hatiyata hithala mata answer ekak deepan..

    Alert : Child Protection Bereau

    pedophile online.
     

    sanjeewawga

    Well-known member
  • Dec 10, 2008
    2,471
    369
    83
    Aadare???? E mokadda doo e??? Kawdawathma karala ne... Owwa karanna welawak ne ban..
    Kelinma kella gaththa giya rooooooooom ekata..........
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    11 වසරෙදි මම කෙල්ලෙක්ට ලව් කරා.මම කිව්වෙ නෑ.මගෙ ලව් එක කාටවත් කිව්වෙ නෑ.මගෙ හොදම යාලුවා කෙල්ලව සෙට් කර ගත්තා.මම එයාලා දිහා බලලා සතුටු උනා.කෙල්ල කවුරු එක්ක හරි හොදින් ඉන්නවා නම් මට ඔන මොකද කියාලා හිටියා.ඔ ලෙවල් පාස් උනාට පස්සෙ යාලුවා වෙන ඉස්කොලෙකට ගියා.ට්ක දවසකින් යාලුවා කෙල්ලට බූට් එක දුන්නා.දෑන් මම ඉන්න එ ලෙවල් පන්තියෙ කෙල්ලත් ඉන්නවා.මම හිටිය ඩෙස්ක් එකෙ මම කෙල්ලගෙ නම ලියලා තිබ්බා.ඔක දෑක්ක මගෙ දෑන් ඉන්න හොදම යාලුවා මගෙ යාලුවො ඔක්කොටම කිව්වා.එක වන උනාකෙල්ල මට වචනයක්වත් කිව්වෙ නෑ.මගෙ එක්ක කතා කරන්නෙත් නෑ.

    සින් එක වන උනාට පසෙ මම මගෙ අතිත කතාව කිව්වා මගෙ යාලුවන්ට.මම කියපු ඔක්කොම කවුරු හරි එකෙක් කෙල්ලට කියලා තියනවා.කෙල්ල මගෙ කලින් හොදම යාලුවාට මෑසෙජ් කරලා තිබ්බා සීන් එක කියලා.කෙල්ල මිනිහට කියලා තියනවා මම කෑමෑත්ත අහන්න ආපු දවසට කනෙ ඈගිලි ගහගන්න කියනවා කියලා.




    මට ලාස්ට් වික් එකෙ කෙල්ලගෙ නම්බර් එක හම්බුනා.ඔයා තරහද කියල මෑසෙජ් එකක් යෑවුවා මගෙත් එක්ක තරහද කියලා.එයා නෑ කියලා එවුවා.ඉට පස්සෙ මම ඉස්කොලෙදි හොදට කතා කරලා එයගෙ ක්ලාස් ටුයුට් ඉල්ලගෙන ආපහු ගිහින් දුන්නා.කෙල්ලත් මගෙ එක්ක හොදට හිනා වෙලා කතා කරා.ඉට පස්සෙ මම මෑසෙජ් යෑවුවා ගුඩ් නයිට් කියල හෑමදාම රෑට.දෑන් ආපහු මුන නරක් කරන් ඉන්නවා ඈයි දන්නෙ නෑ.
    අද යාලුවෙක් ඉස්ස්කොලෙදි එයාට කිව්වා අපි හරි පිරිසිදු කොල්ලො කියලා.එකි කිව්වා පිරිසිදුයි කියලා ඉන්න අය තමයි ජරාම වෑඩ කරන්නෙ කියලා.මගෙ දිහා කන්න වගෙ බලලා තමයි එක කිව්වෙ.අනෙ මන්දා බන්.මොනා උනාද කියලා.
     

    Kookka

    Member
    Jan 21, 2010
    438
    73
    0
    Colombo, Kottawa
    Good Nite


    Kellekute rate kollek msg ekak yawuwama ....goodnight kiyala...she might take that wrong...,or may be she like it and dont want to show that she like that...,
    kello harima complex..., time eka thama hodama de mame hithanne..., wadiya eya gane hithanawa kiyala penwanne epa..., let her understand u..,
    first, try to understand ur self what ur want?
    her love or friendship...?
     
    Last edited:

    Kookka

    Member
    Jan 21, 2010
    438
    73
    0
    Colombo, Kottawa
    hmm

    thank u kookka aiye....uba kiyana kathava aththa thamai ban...mage vayase kello one tharam innava eth aula un gana ehema hithenne nathi ekane...elakiri forum eke mama meka kivvata, mata meka friend kenekta kiyalavath hitha sahallu karaganna ba...un mata pissuda kiyala ahai....umba kiyana vidiyata ekita vayasa 20 venakan hitiyoth mata baba hambenava...kk subavadi answer ekak hambennema na vage...


    Malli owate kalabala wela ba..., oya aththateme ea kellete aderai nam...oya eyate paduwe igene ganne dei, ehema nathnam... u can truble her mind...first think ur self whether u really love her...,i wont think u crezy...cose love is like tht...," Malekate adarai kiyanne eake pohottuwak kaleme kadala...winase karene eka newai" mame hithanne...fist try to be a good friend of her..., but dont show tht ur going wrong way...take time...
    my girl was in class 7 and i was in AL (my first girl)