Man DL karanna one mekada???
menna meka http://www.linuxmint.com/edition.php?id=66 download karala balanna, habai machine eka tikak speed nam KDE version ekath maxa, 32 bit version eka kohomath awl adui eka nisa eka usekaranna. habai ram eka 4 gig walata wada thiyenawa nam 64 bit version ekata yanna... menna mei http://www.youtube.com/user/OSGUIShow utube channel eke thiyena videos tika balanna ethakota os wala preview balanna puluwan . virtualbox software eka thiyenawa nam machine ekata install karanna nathuwama oyatama balaganna puluwan e linux versions hodada nadda kiyala 2 gig walata wada wadi pen ekak thiyenawanam pen ekta install karala pen eken boot karala wada karannath puluwan
UNetbootin
download UNetbootin
Linux Mint Debian Edition
Linux Mint KDE
Last edited:
