~MAC OS~

cr33py_f41iry

Member
Feb 1, 2010
2,076
94
0
N/A
Man DL karanna one mekada???


menna meka http://www.linuxmint.com/edition.php?id=66 download karala balanna, habai machine eka tikak speed nam KDE version ekath maxa, 32 bit version eka kohomath awl adui eka nisa eka usekaranna. habai ram eka 4 gig walata wada thiyenawa nam 64 bit version ekata yanna... menna mei http://www.youtube.com/user/OSGUIShow utube channel eke thiyena videos tika balanna ethakota os wala preview balanna puluwan . virtualbox software eka thiyenawa nam machine ekata install karanna nathuwama oyatama balaganna puluwan e linux versions hodada nadda kiyala 2 gig walata wada wadi pen ekak thiyenawanam pen ekta install karala pen eken boot karala wada karannath puluwan ;)

UNetbootin


download UNetbootin



Linux Mint Debian Edition


Linux Mint KDE
 
Last edited:

Malinga

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    oyaata mac pavichchi karala balanna onnum thava pahasu kramayak thiyanava. e thamai Virtual PC ekaka install kirima. ehema naththum ehema install karala thiyana Image ekak download kirima.

    PearPC ho Vmware Workstation vala install karanna puluvan Mac OS eka. Virtual Box eketh samahara aya install karala thibuna. ehema naththum Vmware valata ho Virutualbox valata hariyana vidiyata hadapu Images thiyanava download karanna. eeka nikan adala virtual pc software eken load karala run karanna vitharai thiyenne.