~MAC OS~

Wthilina

Well-known member
  • Sep 21, 2008
    2,787
    125
    63
    Loweth Na
    මචන්ලා මට MAC OS දාන්න හිතුනා.. ඒත් මං මේ ගැන මුකුත් දන් නෑ.. MAC OS ගැන දන්න අය ඉන්න්නම් මට උදව් කරන්න.. මොනාද හොඳ නරක?? MAC OS දාන්නේ කොහොමද කියලත් කියන්න...

    ස්තූතියි!!
    :):)
     

    cr33py_f41iry

    Member
    Feb 1, 2010
    2,076
    94
    0
    N/A
    මචන්ලා මට MAC OS දාන්න හිතුනා.. ඒත් මං මේ ගැන මුකුත් දන් නෑ.. MAC OS ගැන දන්න අය ඉන්න්නම් මට උදව් කරන්න.. මොනාද හොඳ නරක?? MAC OS දාන්නේ කොහොමද කියලත් කියන්න...

    ස්තූතියි!!
    :):)

    meke balanna :D
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=8283853#post8283853

    habai ithin mac os ekata wada linux hodai mokada compatibility awl ena eka adui ;) anika linux, mac os eke look ekata customize karannath puluwan . :D
     
    • Like
    Reactions: Wthilina

    Tom Riddle

    Member
    Aug 31, 2007
    1,833
    196
    0
    මම කාලෙකට ඉස්සෙල්ලා Mac OSX එක දැම්ම මගේ ලැපේ ( Acer 5738 ) :yes::yes:

    මම දැම්මේ Kalyway kernel එක

    ඕක මචන් Apple, Windows කවුරුවත් support කරන ක්‍රමයක් නෙමේ. ඒක නිසා ප්‍රශ්න එන්න පුලුවන්. (ටිකක් dangerous) උඹට spare machine එකක් තියෙනවානම්, OS install කරලා පුරුදු නම් කරලා බලන්න.

    මෙන්න මේ ලින්ක් ටික ප්‍රයෝජනවත් වේවි

    http://lifehacker.com/321913/build-a-hackintosh-mac-for-under-800

    Google the terms "Hackintosh", "OSx86".

    ප්‍රශ්නයක් වුනොත් කියන්න.

    Backup Backup Backup first...:):):)
     
    • Like
    Reactions: Wthilina

    Wthilina

    Well-known member
  • Sep 21, 2008
    2,787
    125
    63
    Loweth Na
    මම කාලෙකට ඉස්සෙල්ලා Mac OSX එක දැම්ම මගේ ලැපේ ( Acer 5738 ) :yes::yes:

    මම දැම්මේ Kalyway kernel එක

    ඕක මචන් Apple, Windows කවුරුවත් support කරන ක්‍රමයක් නෙමේ. ඒක නිසා ප්‍රශ්න එන්න පුලුවන්. (ටිකක් dangerous) උඹට spare machine එකක් තියෙනවානම්, OS install කරලා පුරුදු නම් කරලා බලන්න.

    මෙන්න මේ ලින්ක් ටික ප්‍රයෝජනවත් වේවි

    http://lifehacker.com/321913/build-a-hackintosh-mac-for-under-800

    Google the terms "Hackintosh", "OSx86".

    ප්‍රශ්නයක් වුනොත් කියන්න.

    Backup Backup Backup first...:):):)
    Thanx Yalu!! :)
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    MacOS eka varadak nae. lassanai e vage ma pahasukamuth thiyanava godak. eeth oyaage thiyana device sambandava drivers nathiveema ha compatible novima vage gatalu enna ida thiyanava. anith gataluva thamai oyaata avasha software, games adiya thiyanava da nadda kiyana eka.
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    ehemada machoo.. Linux kiwwe ubuntu dammath harine.. mac os eke windows file formats support nadda bro???

    Linux, Mac dekedima Windows Files system namai thiyenne. eeka nisaa Windows Application software run karanna bae. Wine vage software valin tharamak run karanna puluvan samahara windows software Linux valanum. eeth ithin games gahanna vage onnum ha samahara mac ha linux valata nathi software pavichchi karanavanum ithin windows valama thamai inna venne.
     

    Wthilina

    Well-known member
  • Sep 21, 2008
    2,787
    125
    63
    Loweth Na
    MacOS eka varadak nae. lassanai e vage ma pahasukamuth thiyanava godak. eeth oyaage thiyana device sambandava drivers nathiveema ha compatible novima vage gatalu enna ida thiyanava. anith gataluva thamai oyaata avasha software, games adiya thiyanava da nadda kiyana eka.

    Linux, Mac dekedima Windows Files system namai thiyenne. eeka nisaa Windows Application software run karanna bae. Wine vage software valin tharamak run karanna puluvan samahara windows software Linux valanum. eeth ithin games gahanna vage onnum ha samahara mac ha linux valata nathi software pavichchi karanavanum ithin windows valama thamai inna venne.
    Thank u sooo much bro!! :):)
     

    ::neXGen::

    Well-known member
  • Jun 24, 2010
    4,454
    420
    83
    dannna namm epa machan

    ei Kiwoth math mac os x 10.6 eka damma .. mokuth support karaney naha ey kiwey router usb scanner printer oya vage mokuth support karaney naha .. plug karanda oney mac support device only ekai awula :( ekai mang epa kiyaney :( anith eka linux vagey :C eka vitharak thiyagena anith hard walata danda baha.. Mac Os eka danwa namm Full Hard Disk ekama zero format karanda oney .. math damma Mac OS X 10.6 eka Max patta eth mage router Prolink Scanner Printer mokuth support karaney naha kingston USB pen eka wath support karaney naha .. full format karapu hinda hard eky mp3 ekak wath athey naha play karalaa ahanda .. :( wadak naha nikang desktop eka balagena inda ekai athey .. ekai kiyaney .. Oney namm ubath try karala desktop eka vitharak balang hithan .. ubage device mac os x ekata support namm dammata awulak naha gud luck
     
    Last edited:

    cr33py_f41iry

    Member
    Feb 1, 2010
    2,076
    94
    0
    N/A
    ehemada machoo.. Linux kiwwe ubuntu dammath harine.. mac os eke windows file formats support nadda bro???

    godak games arenna godak file format support .doc .xls .ppt ... mp3 etc habai ithin podi dukak widinna wenawa terminal eke.. hik hik habai edukanam mata sapai ;) mama nam kiyanne oya mac os ekata yanawata wada linux use karanna passe wade allala giyotha hakintosh ekak hada ganna.. ubntu walata wada oya me linux destro ekata kamathi wei .. chek this out
     

    Wthilina

    Well-known member
  • Sep 21, 2008
    2,787
    125
    63
    Loweth Na
    godak games arenna godak file format support .doc .xls .ppt ... mp3 etc habai ithin podi dukak widinna wenawa terminal eke.. hik hik habai edukanam mata sapai ;) mama nam kiyanne oya mac os ekata yanawata wada linux use karanna passe wade allala giyotha hakintosh ekak hada ganna.. ubntu walata wada oya me linux destro ekata kamathi wei .. chek this out
    Thanx machoo!!
     

    Wthilina

    Well-known member
  • Sep 21, 2008
    2,787
    125
    63
    Loweth Na
    godak games arenna godak file format support .doc .xls .ppt ... mp3 etc habai ithin podi dukak widinna wenawa terminal eke.. hik hik habai edukanam mata sapai ;) mama nam kiyanne oya mac os ekata yanawata wada linux use karanna passe wade allala giyotha hakintosh ekak hada ganna.. ubntu walata wada oya me linux destro ekata kamathi wei .. chek this out
    Man DL karanna one mekada???

    Linux.jpg
     

    Tom Riddle

    Member
    Aug 31, 2007
    1,833
    196
    0
    dannna namm epa machan

    ei Kiwoth math mac os x 10.6 eka damma .. mokuth support karaney naha ey kiwey router usb scanner printer oya vage mokuth support karaney naha .. plug karanda oney mac support device only ekai awula :( ekai mang epa kiyaney :( anith eka linux vagey :C eka vitharak thiyagena anith hard walata danda baha.. Mac Os eka danwa namm Full Hard Disk ekama zero format karanda oney .. math damma Mac OS X 10.6 eka Max patta eth mage router Prolink Scanner Printer mokuth support karaney naha kingston USB pen eka wath support karaney naha .. full format karapu hinda hard eky mp3 ekak wath athey naha play karalaa ahanda .. :( wadak naha nikang desktop eka balagena inda ekai athey .. ekai kiyaney .. Oney namm ubath try karala desktop eka vitharak balang hithan .. ubage device mac os x ekata support namm dammata awulak naha gud luck

    Macho drivers thiyenawada kiyala baluwada. Manual daanna ona. :(

    www.kexts.com

    or

    Google "Kexts"
     

    Tom Riddle

    Member
    Aug 31, 2007
    1,833
    196
    0
    machan drivers ganda hari .. support karanda epai first ekata .. support karaney nathi eka ney awula :( :(:(:(mang hithaney drivers ehmaa mokuth oney naha support karanwa namm :nerd::nerd::nerd:

    Support nehe kiyala kohomada danne. :confused:

    Ibetama ganne nehe ban. :no::no: Network card ekata ehema aniwa daanna one. (Weda nokaranne router eka nemei, NIC eka. Routers walata drivers one nehe)

    Umbe NIC, anith hardware walata kexts thiyenawada kiyala balapanko.

    Poddak hoyala balanna oka karanna puluwan wenna ona. Nikanma nam weda karanne nehe. Neththam kattiya ochchara dangalanne nehene ban terminal paawichchi kara kara, text file edit kara kara kext install karanna.

    Mama nam demme nehe mukuth drivers. Neththam meeta wada wisthara kiyanna thibuna. Mata one wune lassana balanna witharayi. Paawichchi karanna nemei. :):):P:P:):)

    Good Luck. :)