මචන්ලා මට MAC OS දාන්න හිතුනා.. ඒත් මං මේ ගැන මුකුත් දන් නෑ.. MAC OS ගැන දන්න අය ඉන්න්නම් මට උදව් කරන්න.. මොනාද හොඳ නරක?? MAC OS දාන්නේ කොහොමද කියලත් කියන්න...
ස්තූතියි!!![]()

anika linux, mac os eke look ekata customize karannath puluwan . 





ehemada machoo.. Linux kiwwe ubuntu dammath harine.. mac os eke windows file formats support nadda bro???meke balanna
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=8283853#post8283853
habai ithin mac os ekata wada linux hodai mokada compatibility awl ena eka aduianika linux, mac os eke look ekata customize karannath puluwan .
![]()
Thanx Yalu!!මම කාලෙකට ඉස්සෙල්ලා Mac OSX එක දැම්ම මගේ ලැපේ ( Acer 5738 )
මම දැම්මේ Kalyway kernel එක
ඕක මචන් Apple, Windows කවුරුවත් support කරන ක්රමයක් නෙමේ. ඒක නිසා ප්රශ්න එන්න පුලුවන්. (ටිකක් dangerous) උඹට spare machine එකක් තියෙනවානම්, OS install කරලා පුරුදු නම් කරලා බලන්න.
මෙන්න මේ ලින්ක් ටික ප්රයෝජනවත් වේවි
http://lifehacker.com/321913/build-a-hackintosh-mac-for-under-800
Google the terms "Hackintosh", "OSx86".
ප්රශ්නයක් වුනොත් කියන්න.
Backup Backup Backup first...![]()

ehemada machoo.. Linux kiwwe ubuntu dammath harine.. mac os eke windows file formats support nadda bro???
MacOS eka varadak nae. lassanai e vage ma pahasukamuth thiyanava godak. eeth oyaage thiyana device sambandava drivers nathiveema ha compatible novima vage gatalu enna ida thiyanava. anith gataluva thamai oyaata avasha software, games adiya thiyanava da nadda kiyana eka.
Thank u sooo much bro!!Linux, Mac dekedima Windows Files system namai thiyenne. eeka nisaa Windows Application software run karanna bae. Wine vage software valin tharamak run karanna puluvan samahara windows software Linux valanum. eeth ithin games gahanna vage onnum ha samahara mac ha linux valata nathi software pavichchi karanavanum ithin windows valama thamai inna venne.


ekai mang epa kiyaney
anith eka linux vagey :C eka vitharak thiyagena anith hard walata danda baha.. Mac Os eka danwa namm Full Hard Disk ekama zero format karanda oney .. math damma Mac OS X 10.6 eka Max patta eth mage router Prolink Scanner Printer mokuth support karaney naha kingston USB pen eka wath support karaney naha .. full format karapu hinda hard eky mp3 ekak wath athey naha play karalaa ahanda ..
wadak naha nikang desktop eka balagena inda ekai athey .. ekai kiyaney .. Oney namm ubath try karala desktop eka vitharak balang hithan .. ubage device mac os x ekata support namm dammata awulak naha gud luckehemada machoo.. Linux kiwwe ubuntu dammath harine.. mac os eke windows file formats support nadda bro???
mama nam kiyanne oya mac os ekata yanawata wada linux use karanna passe wade allala giyotha hakintosh ekak hada ganna.. ubntu walata wada oya me linux destro ekata kamathi wei .. chek this out Thanx machoo!!godak games arenna godak file format support .doc .xls .ppt ... mp3 etc habai ithin podi dukak widinna wenawa terminal eke.. hik hik habai edukanam mata sapaimama nam kiyanne oya mac os ekata yanawata wada linux use karanna passe wade allala giyotha hakintosh ekak hada ganna.. ubntu walata wada oya me linux destro ekata kamathi wei .. chek this out
ubata desktop eky lasanaa balanda vitharak namm awulak naha danda ethai macho?? anatha case da??![]()




Man DL karanna one mekada???godak games arenna godak file format support .doc .xls .ppt ... mp3 etc habai ithin podi dukak widinna wenawa terminal eke.. hik hik habai edukanam mata sapaimama nam kiyanne oya mac os ekata yanawata wada linux use karanna passe wade allala giyotha hakintosh ekak hada ganna.. ubntu walata wada oya me linux destro ekata kamathi wei .. chek this out

dannna namm epa machan
ei Kiwoth math mac os x 10.6 eka damma .. mokuth support karaney naha ey kiwey router usb scanner printer oya vage mokuth support karaney naha .. plug karanda oney mac support device only ekai awulaekai mang epa kiyaney
anith eka linux vagey :C eka vitharak thiyagena anith hard walata danda baha.. Mac Os eka danwa namm Full Hard Disk ekama zero format karanda oney .. math damma Mac OS X 10.6 eka Max patta eth mage router Prolink Scanner Printer mokuth support karaney naha kingston USB pen eka wath support karaney naha .. full format karapu hinda hard eky mp3 ekak wath athey naha play karalaa ahanda ..
wadak naha nikang desktop eka balagena inda ekai athey .. ekai kiyaney .. Oney namm ubath try karala desktop eka vitharak balang hithan .. ubage device mac os x ekata support namm dammata awulak naha gud luck

Macho drivers thiyenawada kiyala baluwada. Manual daanna ona.
www.kexts.com
or
Google "Kexts"


mang hithaney drivers ehmaa mokuth oney naha support karanwa namm 


machan drivers ganda hari .. support karanda epai first ekata .. support karaney nathi eka ney awula![]()
mang hithaney drivers ehmaa mokuth oney naha support karanwa namm
![]()


Network card ekata ehema aniwa daanna one. (Weda nokaranne router eka nemei, NIC eka. Routers walata drivers one nehe)





