MADE IN SRI LANKA මෝටර් රථයක් වෙළදපොලට..මිළ රුපියල් ලක්‍ෂ 12ක් පමණයි..😱😎😎🤩

AEG

Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,399
    113
    %E0%B6%BB%E0%B7%94%E0%B6%B4%E0%B7%92%E0%B6%BA%E0%B6%BD%E0%B7%8A-%E0%B6%BD%E0%B6%9A%E0%B7%8A%E2%80%8D%E0%B7%82-12%E0%B6%BA%E0%B7%92.webp


    යතුරු පැදි සහ ත්‍රිරෝද රථ සඳහා විකල්පයක් ලෙස සිව් රෝද රථයක් දේශීයව නිපදවා තිබේ.

    මෙම දේශීය සමාගම පවසන්නේ මෙම රථය සඳහා මේ වනවිටත් අනුමැතිය ලැබී තිබෙන බවත් ආසන්න වශයෙන් රුපියල් ලක්ෂ 12 ක මිලකට ළඟදීම මෙම රථය දේශීය වෙළෙඳපොළට නිකුත් කරන බවයි..මෙම රථයේ පස් දෙනෙකුට ගමන් කළ හැකි අතර මෙහි 200 සී.සී. එන්ජිමක් සවිකර තිබෙන අතර කිලෝ 814 ක බර රැගෙන යා හැකි බවත් අනාවරණය වේ.
    මෝටර් රතේ පුකේ ගහ ගනින් පොන්නය ... rathu eke kannadiya udin hai karala ... anike yatin ... me deka model dekakda ... :baffled: :baffled: :baffled: :baffled:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    මේ අර රවී ස ලක්ස තුනට කාර් එකක් දෙනවා කියල ලක්ස දහයට බජාජ් හුටෙ රතය ගෙනාව එකේ දෙවෙනි සීසන් එක


    මේවා මුලින් ආණ්ඩුවේ උන්ට දීල ඉදපන්
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    මේ අර රවී ස ලක්ස තුනට කාර් එකක් දෙනවා කියල ලක්ස දහයට බජාජ් හුටෙ රතය ගෙනාව එකේ දෙවෙනි සීසන් එක


    මේවා මුලින් ආණ්ඩුවේ උන්ට දීල ඉදපන්
    harak 225 + 1 , mewa use karanawa nam. apith kemathi mewa use karanna. unta mewa use karala pennana kiyapanok neda ban......
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    harak 225 + 1 , mewa use karanawa nam. apith kemathi mewa use karanna. unta mewa use karala pennana kiyapanok neda ban......

    උන් ජපන් යුරෝපියන් ඇමරිකන් ලක්සරි වාහනවලින් ඇවිත් අපිට මේ සැමන් ටින් ගන්නලු
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    මෝටර් රතේ පුකේ ගහ ගනින් පොන්නය ... rathu eke kannadiya udin hai karala ... anike yatin ... me deka model dekakda ... :baffled: :baffled: :baffled: :baffled:
    Ow... Issraha number plate eka balapanko. Ekak neweyi kiyala therenewane. :D
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලකාවෙ දෙයක් හැදුවාම ඉවස ගන්ඩම බැ ගොඩක් පොන්නයන්ට දාහක් අඩුපාඩු කිය කිය ගමනක් යද්දි බජාජ් ත්‍රිවිල් එකේ යනව..
     

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,399
    113
    ලකාවෙ දෙයක් හැදුවාම ඉවස ගන්ඩම බැ ගොඩක් පොන්නයන්ට දාහක් අඩුපාඩු කිය කිය ගමනක් යද්දි බජාජ් ත්‍රිවිල් එකේ යනව..
    Wena ratawalath badu milai kiyala panala giye mokada ponnayo ... Uththara dipan ewata ...🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: fdk

    signshop

    Well-known member
  • May 30, 2011
    12,277
    9,133
    113
    Dubai
    මේවාට හිනා වෙන්නද අඬ්න්නද කියලා දන්නේ නෑ. පපඩම් වගේ ගිනිපෙට්ටි assemble කරලා මහ උජාරුවට Made in Sri Lanka කියනවා. ඉස්සරවෙලාම ඕවා හදලා රටේ මිනිස්සුන්ට දෙන්න කලින් පාර්ලිමේන්තු එන්න ජනතාවට සේවය කරන්න යන්න ඇමතිලාගේ පාවිච්චියට දෙන්න ඕන අව්රුද්දක් විතර Test Drive වලට. අන්න ඊට පස්සේ බලලා තමයි ජනතාවට හරි යනවද කියලා තීරණය කරන්න ඕන
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ලක්ශ 4ක් වටියි උපරිම.
    යකෝ ලක්ෂ 4ට හොඳ බයික් ඵකක්වත් ගන්න පුළුවන්ද අද කාලේ..අයිෆෝන් ඵකකුත් ඒ ගාණ.උඹලට රට බඩු නම් ගන්න පුළුවන් ලක්ෂ 50/60 දීල..ලංකාවේ අපේ දෙයක් ගන්න බෑ.ඉතිං මේ රට කොහේ දියුණු කරන්නද.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Wena ratawalath badu milai kiyala panala giye mokada ponnayo ... Uththara dipan ewata ...🤣🤣🤣🤣
    තෙර්ඩ් එකට අදාල දෙයක් කියපන් ෆේක් පොන්නයො,
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    ලකාවෙ දෙයක් හැදුවාම ඉවස ගන්ඩම බැ ගොඩක් පොන්නයන්ට දාහක් අඩුපාඩු කිය කිය ගමනක් යද්දි බජාජ් ත්‍රිවිල් එකේ යනව..
    @erozan අවලම් බලු හුත්තිගේ පුතෝ තොගේ අම්මටත් නාකි මයිනා කිවුවම ඉවසන්ගනන් බෑ කැරි වේසිට :LOL::LOL: මයිනාගේ කොට මයිනා ඕනමයි තොගේ මෝරු රින්ගන පුකටත් මයිනාගේ කොට මයිනා නැතුව ම බෑ :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    namak nathi eka

    Well-known member
  • Aug 31, 2016
    2,039
    3,736
    113
    ලකාවෙ දෙයක් හැදුවාම ඉවස ගන්ඩම බැ ගොඩක් පොන්නයන්ට දාහක් අඩුපාඩු කිය කිය ගමනක් යද්දි බජාජ් ත්‍රිවිල් එකේ යනව..
    උඹට ඉතින් මේකක්වත් ගන්න පුලුවන්ද පොන්නයෝ ලක්ස 12 දීලා....හැමදාම මලකඩ කාපු පල්සර් ගූ ගොඩ පැද පැද හිටපන් පොන්නයා....හිඟන්නට හැමදාම බයික් එකක් විතරයි පදින්න වෙන්නේ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    යකෝ ලක්ෂ 4ට හොඳ බයික් ඵකක්වත් ගන්න පුළුවන්ද අද කාලේ..අයිෆෝන් ඵකකතුත් ඒ ගාණ.උඹලට රට බඩු නම් ගන්න පුළුවන් ලක්ෂ 50/60 දීල..ලංකාවේ අපේ දෙයක් ගන්න බෑ.
    බයික් එකක්වත් නැති ඌට මොන රට බඩුද බන්, ගන්න එකා ගනි ඔය කරන්ඩ ජොබක් නැතුව පිනට කකා ඉන්න එකාලගෙ පොර ටෝක්ස් මායිම් කරන්ඩ හොද නැ..🤭🤭