Mun ta anik un kala edala innawa balanna bari amaruwatada manda mewa karanne,ay yako meka me iye pereda patan gatta ekak ye,mun ta dan ne mewa block karanna mathak wela thiyenne
Thuk nodooooooooooookin
MEka wahhana reason eka thami machan meken $500Million Paduvela Music & Films industry ekata mokada meke films ethakota music album mu danuwathwama servers wala thiyagena idala films ehema bara ganak totally Free ban muge wathkam tiak dakinna athine.... Copyright Law case ekakata thami meka USA FBI eken me site eka Down kare onna ohomai mata aranchi ,oya mediafire eke unuth dana dana eka delete karala danne ekai